Ga naar inhoud

xbox one exclusives vs. playstation 4


overkampNL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 395
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ganondorf nog steeds een halve kloon, had sinds Melee al een totaal andere moveset kunnen hebben Toon Link nog steeds een kloon, zoveel fucking potentie voor een unieke moveset, maar nee. Dr. Mario nog steeds een kloon, heeft geen FLUDD, dus dat betekend dat iedere ziel Dr. Mario gaat kiezen, ze hadden makkelijk FLUDD bij Mario kunnen weglaten en Dr. Mario als een alt costume gebruiken. Dark Pit is deels een kloon, al is zijn moveset die van Pit in Brawl, Dark Pit had zijn wapen dingetje van Uprising kunnen krijgen voor een unieke moveset. Falco nog steeds een kloon, snelheid blah blah. Lucina een kloon, een Marth kloon, toegeven is ze in Fire Emblem ook een soort van kloon van Marth. Dan nog, er zijn genoeg Fire Emblem characters die wel totaal anders zijn die ze konden kiezen. Helaas zijn de assist trophies zijn onderhand interessanter dan dit rooster zelf. Overigens had ik verwacht dat alt. costumes ook andere kleuren kregen, zoals met Wario in Brawl. Maar in plaats daar van nemen die ruimte voor eventueel andere kleuren in, jammer. Wel tof gedaan met Bowser Jr. En ook tof dat ze allemaal ook een andere stem hebben. Nu is het wachten op de WiiU versie.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het zeker met je eens, hoor Wallie, maar bij elk deel zaten clonen. Melee, Brawl, nummer 4. Tot nu toe vind ik dan deel 4 daar toch echt het beste mee omgaan. Ik vind het dan ook zeker jammer van Dr Mario en ik had nieuwe personages verwacht door die leaker, maar ja. Sakurai wou kennelijk dit en ik vind het niet erg. Behalve dat van Ganondorf, geef hem gewoon twee zwaarden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>maar bij elk deel zaten clonen Ja en dat is het kutte aan de SSB serie. Ik blijf cloon characters in fighting games het meest luie en irritante vinden dat er is. Vooral met een serie die draait om de verschillende characters, Nintendo heeft er honderden die wel een plekje verdienen. Dark Pit is al helemaal lamheid aan hun kant.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, vind de fan service van dit deel gigantisch hoog. Meeste characters hebben wel een re-color die diepgang met zich mee brengen (Lucina die kleuren heeft van andere meiden in Fire Emblem Awakening). We zullen ook nooit weten dat als Dark Pit en Dr Mario bijvoorbeeld er uit werden gehaald, we dan ook nieuwe personages kregen met een unieke moveset. Uiteindelijk gaat het me toch met welke poppetje ik speel. Zo speel ik vaak met Link, omdat ik Zelda geweldig vind. Ik heb nog nooit Earthbound / Mother gespeeld, maar ik vind Lucas en Ness zo tof dat ik vaak met hun speel. Ookal ben ik niet goed met ze. Maar tuurlijk, het is altijd leuker om een character met een unieke move set te zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sakurai heeft enorm ze best gedaan, maar om de fans zo te trollen door Ridley te teasen en dan niet includen. En Greninja die in de trailer verdacht veel op Mewtwo leek. Had liever gehad dat de clones als eerste werden aan gekondigd dan was de teleurstelling niet zo dicht bij de release. En vind het toch wel erg lui om zoveel clones erin te doen en newcomers die misschien cool zijn maar het niet zo erg verdienen als andere characters die niks kregen. Vooral de DK serie is slecht behandeld, voor de gene die het niet weten na Mario, Pokemon, Wii en Zelda is Donkey Kong de best verkochte Nintendo serie. Snap niet waarom minimaal alleen Dixie er niet inzit. K. Rool en Dixie horen er gewoon alle twee in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Link is veel beter geworden, ja. In Brawl was ik nooit Link, maar dat gaat in deel 4 goed veranderen. Merk alleen wel dat als ik een aanval mis, ik me gelijk goed kwetsbaar voel (vooral bij Sudden Death). Nog nooit eerder in een SSB game gehad. Villager en Mega Man vind ik erg vet, moet alleen wel zeggen dat bij mij Mega Man zijn Under Smash het niet goed doet, terwijl bij de rest dat wel lukt. :|
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...