Ga naar inhoud

Noobvraag over XboxOne 24 uur online!


RayGui

Aanbevolen berichten

Ik denk dat ik wel PS Plus ga nemen. Ik verwacht eigenlijk een prijsverhoging van PS Plus als de PS4 uitkomt; Sony zei heel voorzichtig dat je als 'current PS Plus subscriber' door kunt blijven spelen met hetzelfde bedrag, maar ze hebben niets gezegd als je een nieuw PS Plus abonnee bent.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is waarschijnlijk al 1000x uitgelegd maar ik zelf heb het nooit echt precies gehoord.... Wat wordt er nou bedoeld met die ééns in de 24 uur? Je gaat om 8 uur sochtends online, vervolgens valt je internet uit en dan kan je de hele dag offline? (En dat elke dag weer?)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Playstation Plus moet je wat mij betreft altijd nemen, en niet alleen voor één game die er toevallig gratis is voor een maand. En voor de PS4 zou ik ook direct PS+ aanschaffen,zodat je direct ook online kan. Ik weet niet of het al is bevestigd maar kunnen er op de de PS+ van de PS4 ook gratis games worden uitgeprobeerd? op PS3 kan dit namelijk wel, maar voor PS4 heb ik hier nog niks van gehoord
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...