Ga naar inhoud

Boterhamworst of Jonge kaas


haisseM

Aanbevolen berichten

  • Reacties 291
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Battlefield 4 natuurlijk als je die gameplay zag. echt Ge-wel-dig je laat gwn even een metro instorten een gebouw neer knallen. De graffics zien er baas ui. COD ghost is niet meer dan andere modern wafare games alleen zit er nu een hond in die waarschijnlijk ( ff me glazen bol erbij gepakt) toch gewoon dood gaat en ja je kan hem orders geven WOW! echt het is gewoon weer het zelfde liedje zoals alle andere Call Of Duty games alleen deel 2 is nog leuk te doen maar voor de rest? nee dankje ik hou het gewoon bij Battlefield 4!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de persconferentie van Boterhamworst toch beter. Vleesch zijn voor echte mannen! Toch vond ik de line-up van Jonge Kaas sterk en begin interesse te krijgen in zijn oudere versie. Oude Kaas mag er zeker zijn. Maar toch ligt mijn keus bij Boterhamworst.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De jonge kaas is momenteel toch net iets beter, en dat gezeur van worst dat je eens in de 24 uur een boterham moet eten gaat wel ver. Iedereen doet dat tegenwoordig wel, maar om het nou zo door onze strot te duwen vind ik erg ver gaan. Daarnaast vind ik het mooi dat nu ook de kaasschaaf meer gebruikt gaat worden, mooie technologie. Ook sluit ik zeker de boter niet uit, misschien minder krachtig dan de andere twee, maar met zo'n lange geschiedenis heb ik er nog altijd sympathie voor. Zonder boter hadden we nooit de boterham crash van 1993 overleeft. En rot alsjeblieft op met je 'tosti' master race mensen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen van beide. Ze hebben namelijk allebei een 24hr in de koelkast beleid. Als je het er langer buiten houdt, heb je er niks meer aan. Als ik nu mijn plak kaas op vakantie meeneem heb ik er niks meer aan, helemaal bedorven. En wat dacht je van militairen in Afghanistan? Met die hitte bederft het al helemaal snel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...