Ga naar inhoud

HELP ME EEN KEUZE MAKEN (IK KAN NIET KIEZEN!!!)


Sniper_260

Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hieronder gaf ik al aan dat geld ook via een publishers bij devs komt. Immers zijn de devs eigendom van de publishers. Devs komen aan geld voor projecten van de publishers. Nogmaals, liever geld naar de dev dan naar Gamemania. Dat maakt het systeem gezonder en geeft de gamers meer AAA titels. Er zijn zeker nadelen maar zoals hierboven aangegeven kan dit, mits goed uitgerekt door MS, juist meegaan met de tijd en ons gamers een hoop voordelen opleveren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicka187 De PC game vraag was al behandeld en nogmaals we hebben het over een fiziek product en niet digitaal!! Dat jij van dit van mening ben ben je heel duidelijk in. En dat jij alleen blijkbaar goede aankopen doet hoera voor jou maar jij ben duidelijk in de minderheid en je heb nog steeds geen argument benoemt waarom dit okay is. Nogmaals jij ben duidelijk en laat ook andere hun mening geven zonder dat je weer dingen steeds gaat herhalen? Vind je nu alleen dingen roepen die geen argument zijn maar jouw ervaring en niet eens een mening zijn zonder duidelijk onderbouw. Nogmaals bedankt voor je mening en zal het mee nemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de game echt tof vind dan koop ik em zeker. Ik hou niet van piraterij maar het is wel een goede manier om een game eerst goed uit te proberen. Voor map packs zou ik de season pass kopen. Of ze nou kut zijn of niet, zodra je in een potje van map wisselt en je hebt em niet en er dus word uitgegooid daar heb ik ook geen zin in xD Then again, ik speel vrijwel geen shooters dus heb er dan ook weinig last van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@DavidWebb DeltaCrow kaartte de kwestie van inruilen aan. Ik heb met voorbeelden (feiten en dus geen mening of ervaring) aangegeven dat het inruilen vandaag de dag al helemaal niet vanzelfsprekend is. Lijkt mij een deugdelijke onderbouwing. Digitale content noem ik om aan te geven dat je daarover niemand hoort protesteren. Dat is algemeen geaccepteerd. En verder heb ik hier beneden al aangegeven dat als MS dit goed uitwerkt het verschillende voordelen heeft. Die uitwerking bekijk ik ook kritisch want daar hangt het allemaal vanaf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicka187 En daar zit het hem in "ALS MS het goed uitwerkt".Die ALS zit me dwars. Ik snap niet waar jij die vertrouwen vandaan haalt als ze nu al je rechten zo in perken waarom zou dat in de toekomst niet alleen meer kunnen worden. En dat het inruilen niet "normaal" bevonden wordt door de PC crowd hoeven wij er niet mee te dealen op de consule waar piracy veel minder een probleem is. en hoef ik het niet normaal te vinden. Dat ik Digitale content niet kan verkopen of weggeven vind ik belachelijk en hoop dat daar zeker wat aan gedaan wordt. Ik wil dingen die ik betaal/ bezit ook werkelijk bezitten en niet in essentie huren. Nogmaals ik waardeer je mening maar je blijft het zelfde herhalen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

MS zal dit vanaf de launch gelijk invulling moeten geven dus dan weten we het gelijk. En de opties die ik noemde zijn geen inperking van enig recht. Komen ze niet met een goede invulling dan moeten mensen ook zeker de XBO niet kopen. Ik geef MS het voordeel van de twijfel. Het duurt nog een half jaar voordat de XBO uitkomt. In die tijd zal er nog genoeg naar buiten moeten worden gebracht. Een licensie systeem is overigens geen huren noch verkrijg je 100% het eigendom. Het is een soort middenweg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicka Dude je ben duidelijk hier voor ook geweest en ja wel het is inperking van onze rechten of heb je de uitspraak van EU hoger gerechtshof niet gelezen?? Dat jij de voordeel van de twijfel geeft aan MS snap ik en dat is in al je berichten duidelijk. Maar waar haal je dat vandaan. BIj release van Xbox360 werd de orginele, Xbox publiek gewoon weg opzij geschoven en niets kwam meer uit op de XBox. Dat heeft per eerste mij vertrouwen stuk gemaakt. Daarna de HDDVD en de RROD problemen bewijst alleen meer een meer hoe weinig respect MS voor jou en mij als klant heeft. We verschillen in de basis. Jij gelooft al dat PR bullshit van MS en ik niet. Dus aub lees eerst de uitspraak en wat het inhoudt voor jou als klant en waarom we deze bescherming verdienen. En als jij vindt dat het je rechten als consument niet schadt? Geweldig dat koop je je XB1 en wees blij met je rechten de raam uit gooien. Want je bezit niets meer en MS kan de regels altijd veranderen en je rechten nog meer ontnemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat we die Xone moeten boycotten. Hoe goed het apparaat zelf mag zijn en hun exclusives. Microsoft gaat gewoon te ver nu met hun DRM. Hier wordt niemand beter op, behalve zij. Hopelijk boycotten gamewinkels zoals gamemania die achterlijke Xone. Tot dat M$ die drm eruit haalt. Is die DRM weg, dan opeens valt het ook op dat die 24 uur check ook weg is. Raar raar hoe kan dat? ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deltacrow "Maar stel nou dat ik er geen klote aan vind en ik zou em willen ruilen, dan kan ik em nieteens terug brengen naar de winkel omdat ie al gekoppeld is aan m'n account!!! Hoe de fuck willen ze dat gaan oplossen dan? Je koopt een game, vind em niet leuk, pech gehad? Of heb ik iets gemist?" Heb niet alle comments eronder gelezen. Maar het is zoals je zei. Jij koopt een game, je koppelt hem aan je Xone account. Valt spel tegen? Heb je pech. Hij is al gekoppeld. En blijkbaar willen heel veel hardcore fanboys dit, want nog steeds zien zij dit probleem niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@DavidWebb MS heeft aangegeven dat second hand nog steeds mogelijk is. Dus is het geen inperking van je recht. Als second hand voor fysieke games geheel wordt tegengehouden, zonder alternatief, dan pas is het een inperking van je recht. Maar dan geven ze beestje een ander naampje (je verkrijgt dan een licentie) en dan is deze regelgeving ook niet van toepassing. Jij gaat er vanuit dat MS second hand onmogelijk gaat maken maar ze hebben juist aangegeven dat ze het nog wel mogelijk gaan maken. Zelfs dat het aan de derden is. En zolang het mogelijk is, is het geen inperking van je recht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit allemaal software matig geimplemenrteerd dus ze kunnen het ook zo weg werken . Boycot gaat alleen werken als de consument en de retailer hier stappen op nemen. Maar zo als je hier veel meer ziet zijn mensen verblindt door de PR Bullshit en vinden het best dat ze hun rechten een raam uit gooien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb liever niet dat de XboxOne wordt geblokeerd door de overheden. Als dat gebeurt wordt Sony alleenheerscher op de console markt (Nintendo is een geval apart) en dat is absoluut niet goed voor de concurrentie en dus gebruikers. Ik denk dat het niet lang gaat duren tot een rechter besluit dat de regiolock en eht DRM systeem van Microsoft niet in overeenkomst is met verschillende wetten. Dat is ook destijds met EA (of was het nou Ubisoft?) gebeurd toen zij begonnen met een online-pass. EA is er toen vanaf gestapt voordat de rechter uberhaubt een uitspraak had gedaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicka Dude je blijft je zelf herhalen en ik zie hoe mij consumenten rechten worden ontnomen en jij blijft roepen dat het niet zo is. Ze hebben op hun apparaat dit al geïmplementeerd dus de fizieke disks heeft na de 1ste ruil geen value meer. Dat is dus weg rechten. Wat als je accound gehacked word. Weg alle games?? Je wordt gebanned van de XBL? Weg alle games. Allemaal dingen die jij verdedigd en dat doe je uit vorm van voor liefde voor MS of XBoxOne?? Meen je nou echt dat blijf herhalen dat jij het niet zo vindt terwijl het al heel duidelijk is dat het simpel weg zo is dat je heleboel consumenten rechten de raam uit gaan op moment dat je akkoord gaat met de MS DRM-policy en 24h meld plicht. En nogmaals begrijp je punt maar je ziet het echt op een hele andere manier in de beginselen van van onze discussie, de Consumenten rechten die ik als consument wil beschermen en wil bewaken. Dat jij je rechten zo makkelijk de raam uit gooit kan en respecteer ik maar dat ik dat weiger hoef je niet constant het zelfde te herhalen en steeds nieuwe punten te zoeken waar bij niet eens de moeite neemt om onze mening werkelijke lezen en te respecteren. Jij ziet het anders en ik kan dat accepteren maar je hoeft mij niet te proberen te overtuigen want het werkt niet. Je blijft de PR BullShit van MS herhalen en zit een blij een loop op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het geheel mee eens als XB1 niet uit zou komen zou dat gewoon weg kut zijn. Sony heeft een goede concurrent nodig. En de balans van de markt is gewoon weg belangrijk. Hoe beter MS uit de hoek komt des te harder moet Sony werken om mij als klant te behouden. Maar als wij als consument samen met de retailer druk op leggen zou er best een positieve verandering kunnen komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wordt Sony alleenheerser als de XboxOne wordt geblokkeerd. We hebben PC gaming, Nintendo. Bovendien als Sony denkt dat ze alles kunnen maken zijn ze ook gek. Niemand gaat dat ding halen als ze de prijzen gigantisch omhoog doen omdat zij het monopoly hebben. Microsoft moet zich maar eens achter de oren krabben en hun beleid veranderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...