Ga naar inhoud

HELP ME EEN KEUZE MAKEN (IK KAN NIET KIEZEN!!!)


Sniper_260

Aanbevolen berichten

Heb je de PC hardware een beetje gevolgd? Daar is namelijk Intel nu in het mid tot high-end segment echt alleenheerser. Omdat intel dus geen concurrentie meer heeft zijn de updates van de laatste 2 a 3 jaar echt minimaal geweest. In de tijd dat er nog concurentie was met AMD kwam er om de 2 jaar een nieuwe reeks CPU's met 60% snellere cores. Nu komt er elk jaar een update met een winst van ongeveer 5-7%. Dat gaat er dan dus ook gebeuren met de Playstation. Zonder concurrentie is het voor Sony niet meer nodig om nog dure innovatieve dingen uit te proberen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik koop m'n games bij Media Markt en daar doen ze totaal niet moeilijk over ruilen. Je hebt zelfs 14 dagen de tijd. Als speel je de game uit binnen die 14 dagen dan kan je die game alsnog ruilen zolang je kaar de bon hebt. Sterker nog, je kan zelfs nog gewoon je geld terug krijgen als je dat liever wilt xD Er zit dus blijkbaar een groot verschill tussen sommige shops ^-^
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde inderdaad console games. PC games met een Serial Code kan je idd niet ruilen. Zelf download en crack ik een PC game eerst voordat ik em origineel koop, simpelweg om het eerst te testen. Begrijp me niet verkeerd, ik hou niet van piraterij maar dit is wel een manier om een game eerst goed te testen voordat je em aanschaft. Dan hoef je em ook niet te ruilen. :) Ik vraag me alleen af hoe ze dat gaan doen op de XBO want ik denk niet dat ze voor iedere game een uitgebreide demo gaan uitbrengen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@DavidWebb Ik heb hem kunnen checken. Maar komt er op neer dat een game eenmalig kan worden verkocht. Dit is een gedeeltelijk beperking. Used games kunnen nog steeds maar ze kunnen niet oneindig worden doorverkocht. Iets wat MS altijd softwarematig kan opheffen. Ook geven ze aan dit in overleg met de publishers eventueel aan te passen. Tevens wordt in het interview bevestigt dat je je gamelibrary met 10 vrienden kunt delen. En dat hoeft niet dezelfde console. Iets wat mij een zeer mooi concept lijkt. Ik verwacht nog altijd dat de EU uitspraak MS niet zal hinderen omdat ze het onder een licentie verkopen. Wat juridisch anders is als een game kopen zoals we dat nu doen en dat de EU uitspraak hier niet op van toepassing is. Dit interview bevestigt dus ook dat MS met een hoop voordelen komt (zaken die nu niet kunnen) om de nadelen zoals DRM en 1x per 24 uur online te compenseren. Zoals eerder gezegd zal alleen de toekomst uitwijzen hoe het straks allemaal in de praktijk zal gaan werken. Maar vooralsnog vind ik de toekomstvisie van MS niet verkeerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiezen tussen deze 2 is erg lastig. 2 dezelfde soort games maakt het niet zo makkelijk. Watch_dogs wordt een hele vette echt nieuwe IP. Maar persoonlijk zou ik toch voor GTA V gaan. Rockstar zal je echt niet teleurstellen. Daar komt bij dat GTA V vermoedelijk een langere SP heeft meer game voor je geld dus. Rockstar en uitstoft zijn mijn 2 favoriete ontwikkelaars, maar ergens neig ik meer naar GTA V, gewoon omdatvik weet dat ik veel plezier aan deze game zal beleven. Uiteindelijk zal je toch zelf je keuze moeten maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...