Ga naar inhoud

Meest memorabele game momenten van deze generatie.


colinch

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat een mensen zeg. Ok ik geef toe. Ik heb de "Strijd" verloren. Jullie zijn echte discussie-meesters. Het vakmanschap spat er van af. Als ik jullie ooit mag ontmoeten, zal ik mijn nederigheid tonen en jullie herinneren aan deze strijd, die door jullie gewonnen is. Amen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Assassins Creed 1, het eerste moment dat je in een uitkijktoren klimt en de kleding ala next gen ziet wapperen, je aan de top van die toren staat en denkt WOW, dit is next gen! MW 1 All ghillied up, zoals Seluseho al zei, perfect geregisseerd en de omgeving was echt heel erg next fokking gen. Mirrors Edge, het abnormale kleurencontrast wat echt next gen aantoonde en de aparte gameplay. God of War 3, de openingscene was WOW, het was niet heel lang na GOW 2 wat er al abnormaal uitzag voor ps2 standaarden, en dan kwam gow 3 daar nog even flink overheen. Ook het stuk dat je helios zn kopt dr af trekt was vrij graphic in beeeld gebracht en dat hadden we nog nooit gezien op die manier. GTA IV, details details details. kga later nog wel verder, moet poepen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Ik kreeg er altijd kippenvel van wanneer verschillende helden elkaar gingen helpen in Super smash bros brawl. - Het einde van Dead Red Redemption was ook geweldig! - Wanneer je silent assassin rank krijgt in Hitman. - Owja en Vaas (wie kent hem niet?) was voor mij de beste schurk uit een game! Ik heb er vast wel nog wat alleen die weet ik dan niet meer =P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bayonetta is mijn memorabele game van dit generatie, jammer dat tie zo underrated is. Het einde van The Walking Dead van TellTale, emmers vol trannen gehuild. InFamous2 goede einde is ook prachtig waar ik ook een traantje wegpinkte. God of War 3 is een en al memorabel qua boss fights en natuurlijk alles van UC1&2 en TLoU.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...