Ga naar inhoud

Next gen betekent betere AI maar zitten wij hier wel op te wachten?


theman

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...
  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Supah bump, omdat seizoen 2 ook al weer flink aan de gang is. Verliefd op de serie geworden na wat in-kom afleveringen van seizoen 1 en zeer benieuwd sinds seizoen 2. Seizoen 1 voelde echt als een stand alone en ik had amper door dat het een DC serie was (ik lees geen comics) maar in seizoen 2 zijn er veel meer en sterkere verwijzingen. Dusse, andere mensen nog up to date voor ik begin te spoileren?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 2 is inderdaad veel beter. Ik vond seizoen 1 zeker naar het einde toe erg matig worden, maar seizoen 2 is strak. Vooral de aflevering in de goelag was gaaf. Het enige wat ik nog wel mis is een logische verhaallijn van aflevering naar aflevering. Je hebt een paar randzaakjes die op de achtergrond doorlopen maar het hart van de aflevering wordt steeds gevormd door: aankomst van wat schurken -> (spoiler) Felicity en diggle die wat onderzoek doen -> oliver die erop af gaat -> lukt de eerste keer niet -> meer onderzoek -> Schurk(en) worden gevangen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seizoen 2 is zoveel beter dan seizoen 1. En slade Wilson is het meest epic character uit de serie vind ik

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...