Ga naar inhoud

Wat eet en drinkt men tijdens het gamen


PenTa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 201
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik eet en drink **Vet**niks**Vet** tijdens het gamen. Ik neem vaak genoeg pauze om even te pissen/snel wat te eten of te drinken en doe geen marathon van 10 uur waarbij ik niet achter de console weg kom. Ik neem altijd wel even de tijd rustig te gaan zitten voor wat te eten. Buiten dat ik dat prettiger vind, vind ik het ook wel zo fijn om beide handen om de controller te houden. Tijdens een laadscherm snel wat drinken of eten brengt toch een soort stress met zich mee en dat is lastig :) En vieze handen natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

van alles eigenlijk. vaak onder het genot van een jointje, bier en wat sterkers varieert maar ook vaak wat fris/blik redbull, koffie en vooral melk. Chips vind ik niet echt ideaal tijdens gamen, word je controller of toetsenbord vet van. Dus vaak snoep, koek, nootjes etc. maar vaak alsk honger heb maak ik voor mezelf een broodje of maak een smoothie.. vind het niet erg om een beetje moeite te doen :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd uit een fles (Cola, Cassis, Orangina. Etc). Ik eet nooit echt koekjes, tenzij ik terug van school kom. Maar als ik echt in de game zit, gewoon een fles met een zak Popcorn of chips. Vind ik het lekkerst, maar maakt wel puinzooi. Helaas moet ik nu stoppen met voor mn Pc eten. Ik krijg een nieuw toetsenbord, en die wil ik schoon houden. Proberen dan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

WiiU zou ik niet onder de next-gens noemen, dat is een gevalletje apart. Ik denk dat de PS4 vergelijkbaar wordt met een tegenwoordig redelijk goede game-pc, maar om de prijs te drukken natuurlijk niet de allerbeste. En hoe graag Microsoft het ook wil, zullen ze niet met de sterkste console komen, maar met een net wat goedkopere dan de PS4. Het gezeik over xbox of playstation zal altijd blijven en de wereld zal niks veranderen, de consoles zullen minder lang meegaan dan de huidige generatie consoles. Dit omdat de techniek sneller vooruit gaat en vanwege de opkomst van alternatieven. Al met al, mogen ze van mij nog wel een jaartje of wat wachten met de nieuwe consoles, van mij mogen ze zich wel weer eens focussen op nieuwe/verbeterde gameplay waardoor het gamen weer echt veranderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...