Ga naar inhoud

Xbox gaat 180 graden.


Spyz0r

Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er zullen nog steeds "always online" titels komen zoals destiny. Die maken gebruik van de cloud, en ik zie het ook nog wel gebeuren dat family sharing terug komt en dat je dan wél een 24 online check moet doen. Maarja, ik vind het niet erg en ik ben de laatste tijd wat games aan het ruilen met mensen dus ik zie het als een voordeel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Restricties op 2e hands game verkoop was er niet, je kon maar 1 keer de game verkopen(weg-geven) though. Verder is de 2e hands markt best wel slecht voor gaming. De game devs zien hier niets voor terug terwijl er dus wel games minder verkocht worden terwijl het wel steeds duurder word om games te maken. Dus vernietig je je eigen toekomstige game-plezier door 2e hands games te kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het, dat zou wel vet zijn opzig. Dan kan de consument zelf kiezen :). Ook daar zal je dan ws weer gezEIk over krijgen though. Mensen kunnen altijd ergens over zeuren. Weet sowieso dat ik Destiny ga halen dus kzal wel online moeten, en ik vind het helemaal niet erg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dat is gewoon bullshit. Als Microsoft wou dan kunnen ze dat nu nog wel invoeren. Boogie legt het namelijk uit. http://www.youtube.com/watch?v=ZjgPGHI3vRU . Microsoft heeft zich ongelofelijk vergist en probeerde het goed te maken door zulke beloftes te doen. Dat jij er intrapte zegt genoeg over jezelf. Microsoft wou je gewoon naaien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Orcbama, Waar wilde Microsoft je mee naaien dan? Ik lees ook dat er enorm veel kritiek op oa DRM was en dat Microsoft daarom het beleid heeft aangepast. Maar ik zie het deel nog niet waar Microsoft je met het oude beleid zou naaien. Ben wel benieuwd waarom je dat denkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk is dit wel beter voor Microsoft (Xbox) en de gaming industrie. Simpelweg omdat mensen (kennelijk) niet toe waren aan de features die je echt hebt bij 'next-gen' en daardoor geen Xbox zouden kopen. Dan krijg je een markt die onder Sony's controle is en dan word alles duurder etc etc. Dus door deze move is eigenlijk de gamer de winnaar, en dat klinkt heel cheesy. Maar het is niet omdat het nou zo goed is dat 1 x 24 uur online afgeschaft is of always online of games sharen etc maar omdat er nu nog gewoon kapitalistisch geconcureerd kan worden. Uiteindelijk is het door dat concept dat de gamer nu wint.
Link naar reactie
Delen op andere sites

de positieve zijden van het vorige beleid waren gewoon veel beter dan de negatieve zijden. Het was een Écht next-gen concept. En met 2e hands games kopen/verkopen schaad je alleen de industrie omdat de ontwikkelaars er niets voor terug zien en dus minder games verkopen. Als het oude beleid was gebleven had je uiteindelijk een soort van digitale store kunnen hebben waarin games worden/werden verkocht waar ook de ontwikkelaars er nog wat van hadden kunnen krijgen. Uiteindelijk schiet je jezelf in de voet want als ontwikkelaars ook van de 2e hands markt nog wat money krijgen kunnen ze bv games goedkoper maken en/of betere/meer games developen. We kunnen nu overigens ook onze digitale gekochte games niet meer verkopen. Je kan je games niet meer ontzettend makkelijk met je vrienden van afstand sharen etc etc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Och och die arme game ontwikkelaars met hun miljoenen/miljarden. Ik schijt op het feit dat ze aan 2de hands willen verdienen. Als ze dmv het oude One beleid uiteindelijk de games goedkoper zouden kunnen maken, zoals jij zegt, door iets aan 2de hands te verdienen, zou dat een kleine prijsdaling teweeg brengen. De shit die ik bij gamemania koop is 30 euro of minder, ik ben dus via zulke winkels altijd veel goedkoper uit, wat ze ook verzinnen bij Microsoft. Ze moeten eens medelijden met mij hebben, arme jongen die ik ben, elke dag vroeg op om zijn centjes te verdienen. Alsof ze wakker om mij liggen 's nachts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, waarom wilde MS ons precies naaien?? Er waren namelijk best voordelen als je kijkt naar family share en steam en itunes doen precies hetzelfde, het wordt de toekomst. Ik was er niet helemaal mee eens en denk dat dit het beste is maar van naaien en uitmelken kun je niet spreken. Ga lekker naar zo'n gesticht met je complot theorieën. Sony, microsoft en nintendo willen allemaal even hard geld verdienen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ref en @Colinch Denk je echt dat 1 keer in de 24 uur online nodig is om dat family sharing mogelijk te maken? Hou toch op. Microsoft kan dat makkelijk nog steeds doen. Maar dat doen ze niet. denk daar maar eens over na. Ze wouden je naaien met dat 1 keer in de 24 uur online zodat ze DRM konden invoeren, dat andere is allemaal gelul om het goed te praten. Maar die plaat voor jullie kop, die is gigantisch. Mensen op youtube vertellen ook gewoon dat we met zijn allen Microsoft hier om moeten blijven vragen want het kan gewoon zonder die restricties. Als jullie nou eens beseften dat dat 1 keer in de 24 uur online alleen maar nadelen voor ons heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...