Ga naar inhoud

Wat is je favoriete nummer allertijden


stoerman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Dit zal vast deels liggen aan de genregrenzen van deze soorten muziek, die voor mij niet zo duidelijk zijn. Ik doelde dan ook vooral op dingen als een Hardwell of Avicii, zoals die hieronder al werden genoemd. Oh maar dat is hetzelfde als metal beoordelen op basis van Slipknot en Bullet for My Valentine. Dus ja, van die standaardbrostep en avicci is inderdaad kut.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan nooit echt kiezen tussen deze 2. Michael Jackson: Smooth Criminal Michael Jackson: Man In The Mirror beide steengoed, net als de rest van z'n muziek ;) ook Bruno Mars, The Script doen 't erg goed. als ik in de auto ben, is op dit moment (muziek van nu) Can't Hold Us van Macklemore toch wel een van de vetste.. Thrift Shop is gewoon een lache nummer, waar je lekker op meebleerghht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb niet zozeer de favoriet, maar wel een stel: - Noisia - Thursday - Enya - May it Be (LOTR OST) - Red Hot Chili Peppers - Hard to Concentrate en Californication - Elvis Presley - Heartbreak Hotel - Camo & Krooked - Run Riot (ook de SubZero remix) - Muse - Bliss en Plug In Baby - Rido - Exoplanet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Metallica - Wherever I May Roam Led Zeppelin - Stairway To Heaven Guns 'N Roses - Sweet Child 'o Mine Guns 'N Roses - Paradise City Kendrick Lamar - The Recipe The Game - Ali Bomaye A$AP Rocky - Palace Dit zijn nummers die ik het meest luister de laaste tijd. Natuurlijk ook veel meer maar ik kan niet alles opnoemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
We hebben het al geregeld met Raymond, de plaatser van al die GIFs. Als het goed is stopt hij er nu mee, maar in zijn geval weet ik het eigenlijk niet.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...