Ga naar inhoud

Meer mmo's op de next-gen consoles


BosscheDraak

Aanbevolen berichten

Och och die arme game ontwikkelaars met hun miljoenen/miljarden. Ik schijt op het feit dat ze aan 2de hands willen verdienen. Als ze dmv het oude One beleid uiteindelijk de games goedkoper zouden kunnen maken, zoals jij zegt, door iets aan 2de hands te verdienen, zou dat een kleine prijsdaling teweeg brengen. De shit die ik bij gamemania koop is 30 euro of minder, ik ben dus via zulke winkels altijd veel goedkoper uit, wat ze ook verzinnen bij Microsoft. Ze moeten eens medelijden met mij hebben, arme jongen die ik ben, elke dag vroeg op om zijn centjes te verdienen. Alsof ze wakker om mij liggen 's nachts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Inderdaad, waarom wilde MS ons precies naaien?? Er waren namelijk best voordelen als je kijkt naar family share en steam en itunes doen precies hetzelfde, het wordt de toekomst. Ik was er niet helemaal mee eens en denk dat dit het beste is maar van naaien en uitmelken kun je niet spreken. Ga lekker naar zo'n gesticht met je complot theorieën. Sony, microsoft en nintendo willen allemaal even hard geld verdienen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ref en @Colinch Denk je echt dat 1 keer in de 24 uur online nodig is om dat family sharing mogelijk te maken? Hou toch op. Microsoft kan dat makkelijk nog steeds doen. Maar dat doen ze niet. denk daar maar eens over na. Ze wouden je naaien met dat 1 keer in de 24 uur online zodat ze DRM konden invoeren, dat andere is allemaal gelul om het goed te praten. Maar die plaat voor jullie kop, die is gigantisch. Mensen op youtube vertellen ook gewoon dat we met zijn allen Microsoft hier om moeten blijven vragen want het kan gewoon zonder die restricties. Als jullie nou eens beseften dat dat 1 keer in de 24 uur online alleen maar nadelen voor ons heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@klaasjan007 DRM is nodig om die family sharing mogelijk te maken. Lees nou eerst eens uitgebreid wat DRM is voordat je een (dom) oordeel velt. Hoe zit jij dat een keer in de 24 uur dan als nadeel? Volgens mij heb jij ook daar een heel verkeerd beeld bij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal niet gast. Het wordt alleen wat anders. Wat denk jij rechtlijnig zeg. Ze kunnen toch gewoon een code bij de game doen zodat je hem kan installeren en sharen met 10 vrienden. Dan voeren die mensen ook die code in en dan heb je 10 vrienden waarmee je kunt sharen. Daar heb je nog niet over nagedacht he? Maarja jij hebt alleen tunnelvisie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals al eens eerder gezegd. Waar je trouwens ook niet bent op in gegaan. was 1 van die voordelen xbox live gold voor maximum 6 euro het jaar en minimum 4 hangt ervanaf waar je dit haalt. Maarja het is weer afgeschaft doordat de meest intelligente onder ons weer oh zo goed konden nadenken.........
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet voor hoelang dat is (geweest) en of ze al weer zijn ingehaald, maar ik vind het wel bijzonder hoe Xbox in ieder geval afgelopen nacht bovenaan stond in de pre-order lijst van Amazon. Ondanks alle polls van websites met 25% voor Xbox en lager voor de DRM verandering ben ik verbaast dat een aantal van die zeurpieten die M$ nog steeds haten wel alsnog overgestapt moeten zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat de Xbox bovenaan stond is dat er maar 1 Xbox One pakket wordt verkocht, terwijl er 6 PS4 pakketten worden verkocht. Die worden dus niet bij elkaar opgeteld. [aanschouw](http://www.amazon.com/best-sellers-video-games/zgbs/videogames/?_encoding=UTF8&camp=1789&creative=390957&linkCode=ur2&tag=vglnkc2775-20)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal geen DRM. Het werkt zoals online passes. Dat kun je ook DRM noemen maar wel een milde vorm. Bovendien is al bekend geworden dat dat family sharing niks anders is dan een uur trial voor de full game. Ben jij er even ingestonken haha. @Neonistje Waar jij het over hebt is Microsoft oplichten. Denk je echt dat ze daar intrappen? Je bent nog dommer dan ik dacht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Klaas nee je kon met je family lijst met 1 gold abo met ze alle tien online met gold. één van d evoordelen van de family pack. Als je klaagt doe dan teminste wat moeite on je feiten juist te hebben. En wat is 60 gedeeld door 10 Klaas de aap die typen kan? Juist ja.......... Ach serieus je kan nog niet eens tegoei feiten geven alleen maar wat zagen over DRM. Get over it shitforbrains.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...