Ga naar inhoud

CdAB 20 [XX] Tijd is geld, ik heb tijd zat


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

A: Het idee van een parodietopic is is dat het een parodie op een topic is. Dat jij mijn parodieën niet grappig vind boeit mij geen ruk. B: Jouw comment was geen parodie, het was gewoon een al zo domme comment die ik ondertussen van jou wel gewend ben, net zoals de reactie waarop ik nu reageer. C: Nou 3NCrypted, ik ben gelukkig slimmer dan jij denkt, want als jij denkt dat ik die woorden die noobkillar in deze comment plaats al moeilijk vind, shit man, dan ben jij pas verdomd dom.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wat lesjes biologie gemist (of waarschijnlijk nog niet eens gehad omdat je nog op de basisschool zit), want jongetjes hebben namelijk een piemeltjes, en geen vagina. Ook weet ik zeker dat toen ik gisteren over je moeder heenging ik de man met de klavots was die de poes van je moeder om zeep hielp.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je het weet Messiah. Ik probeer echt niet jou onder de indruk te maken of van je stoel te schieten. Ik vind 3NCrypt3D ook een mongool en zijn reactie dan ook echt dom en ik erken dat je heus niet een complete idioot bent. Alleen heb je de ego van een proffesionele basketballer die veel scoort zonder dat je iets indrukwekkends doet. En dat is zielig en ik heb een hekel aan narcistische mensen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Echter vind ik op sociaal aspect gezien dat jullie te populair doen voor de tijd die jullie op de site zitten, maar dat heeft NIKS met narcisme te maken. Huh ik probeer populair te doen? Dat is ook een van de weinige keren dat ik het heb gehoord. En je hebt gelijk ik zit nog niet lang genoeg op deze site en wou het graag eerder hebben 'ondekt'.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik mij vooral aan erger zijn de vele posts van 'HERPA DERPA KIJK MIJ EENS BELANGRIJK ZIJN EN MET IETS BOEIENDS KOMEN' terwijl ik bij het gros het idee heb dat ik daar weinig belangstelling bij heb omdat ik geen flauw benul heb wie het zijn. Dit was op de vorige site namelijk totaal anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD REAGEERD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...