Ga naar inhoud

CdAB 20 [XX] Tijd is geld, ik heb tijd zat


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

> Goed zo jochies, nou wel je best blijven doen volgend jaar hee! Anders moeten jullie over een jaar weer smeken. Dat is het mooie, in het tweede jaar ben je gewoon veilig voor al dat soort ellende! Pas in het derde jaar hoef je weer iets te halen, en dat zijn de vakken die je het eerste jaar niet hebt gehaald.
Link naar reactie
Delen op andere sites

19...man wat een leeftijd, heerlijke herinneringen heb ik van mijn 19de. Makkelijke opleiding, veel tijd om uit te slapen, blowen. gamen en totaal niets doen, ik had nog meer haar, zat strak in het lijf, had toen een lekkere geile blondine als vriendin op mijn stage gescored.... Ja dat waren nog eens tijden! Geniet er van, dit zijn de jaren waren je later met een glimlach naar terug hunkert. Owjah en gefeliciteerd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd snor. >19...man wat een leeftijd, heerlijke herinneringen heb ik van mijn 19de. Makkelijke opleiding, veel tijd om uit te slapen, blowen. gamen en totaal niets doen, ik had nog meer haar, zat strak in het lijf, had toen een lekkere geile blondine als vriendin op mijn stage gescored.... Ja dat waren nog eens tijden! Geniet er van, dit zijn de jaren waren je later met een glimlach naar terug hunkert. Owjah en gefeliciteerd Ik word over drie weken 19 en dat is een bijzonder accurate beschrijving van mijn leven...behalve van die vriendin dan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...