Ga naar inhoud

Willen jullie op mij stemmen?


marCiano

Aanbevolen berichten

Zonder intro's en eindes: - Tranquility Lane in Fallout 3. - A Brush with Death en Vaermina in Oblivion. - Virmire in Mass Effect. - Tali Court Scene in Mass Effect 2. - Tuchanka in Mass Effect 3. - Plottwist in Bioshock. - Monument Island in Bioshock Infinite. - Over de grens in Red Dead Redemption. - Rub al Khali in Uncharted 3. - Scarecrow Hallucinations in Batman Arkham Asylum. - Wonder City in Batman Arkham City. - Return to the Ishimura in Dead Space 2. - All Ghillied Up in Call of Duty 4. - Shanghai in Splinter Cell Double Agent. - Heavy Rain.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Leuk topic. Beetje jammer dat sommige mensen niet snappen wat 'momenten' precies zijn. Hoedanook. Het begin van Bioshock is waarschijnlijk mijn meest memorabele moment deze generatie. Wat een intro. Wat een ongelofelijke fantastische intro. Ik was echt een enorme lafaard en Bioshock was mijn allereerste 'horror' game. Ik heb zo veel angsten moeten overwinnen om alleen al die vuurtoren binnen te stappen. Dan die geweldige speech van Andrew Ryan die ik bijna kan dromen, de eerste keer dat je Rapture ziet, de stemmen van de paniekerige Atlas en Johnny en uiteindelijk dat maffe spinwijf dat Johnny's bloed op m'n duikboot smeerde. Ge-wel-dig. Ook een memorabel moment was in Super Mario Galaxy, toen ik na 30 minuten in een ongelofelijk rotlevel 99 van de 100 muntjes had gevonden. Toen ging ik dood en moest ik weer helemaal overnieuw beginnen... Dat is iets wat ik eigenlijk wel graag zou willen vergeten eigenlijk. Andere hoogtepunten: - alle Scarecrow segmenten uit Batman: Arkham Asylum. - Het laatste gevecht tegen Ghirahim in Zelda: Skyward Sword. - Het Oppertunity gedeelte in Borderlands 2 - Het gevecht tegen Cynthia in Pokemon Pearl - Veel van de dialogen in het kamp van Dragon Age - Het trein level in Uncharted 2 - En nog wat dingen die ik vergeten ben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mensen zeg. Ok ik geef toe. Ik heb de "Strijd" verloren. Jullie zijn echte discussie-meesters. Het vakmanschap spat er van af. Als ik jullie ooit mag ontmoeten, zal ik mijn nederigheid tonen en jullie herinneren aan deze strijd, die door jullie gewonnen is. Amen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moment dat ik mijn 120ste ster kreeg in Super Mario 64. Ik heb ongeveer een jaar lang in elke hoek van elke kamer in het kasteel gezocht naar secrets en geheime ingangen, maar toen ik het internet ontdekte, bleek dat je die glijbaan level binnen 1.20 minuten moest halen en dan die ster kreeg.. Wat ook een memorabel moment toen was, is dat ik ontdekte dat Yoshi op het dak van de kasteel was. :)

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...