Ga naar inhoud

Willen jullie op mij stemmen?


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tof topic! - All Ghillied Up in CoD 4, één van de ziekste missies ooit in shooterland! - De confrontaties met Vaas uit Far Cry 3, wat een zieke badass is dat! - De plottwist in de eerste Bioshock; fenomenaal! Een van beste ooit - Het moment dat ik werd losgelaten in Skyrim; mijn eerste echte open-wereld game, man wat heb ik genoten van die game! De omgevingen en de vrijheid; puur genieten - De prachtige verhaallijn van Dragon Age: Origins met de briljante dialogen en personages, de beste RPG van de afgelopen generatie! - Dragon Age : Origins; de combat, voor mij dé perfecte combat in een RPG, het tactische en tegelijk directe. Man wat heb ik die game eigenlijk grijs gespeeld - Fallout 3; het moment dat je vrijgelaten wordt in die gigantische wereld en met de radio op door de Wasteland loopt. Heerlijk! - The Witcher beide delen; het besef dat je gewoon een zieke game speelt met een verhaal en uitwerking die de betere fantasy-literatuur benadert - Dragon Age II; het heerlijke eindgevecht en de combat overall - Call of Duty MW3; 14e prestige en een ziek verslavende MP, need I say more? - Guitar Hero III; cliché, casual en uitgemolken misschien maar het perfect spelen van een lekker nummertje op hard was wel heeeeeul bevredigend - Dragon's Dogma; bij een prachtige zonsondergang en zonsopgang achter elkaar door (in-game dus) tegen een reusachtig beest vechten met die heerlijke combat die in deze game zat! - FIFA 12/13 ; ook cliché misschien maar god wat ga ik elk jaar weer op in de carrière mode van FIFA Tof om zo terug te blikken op een generatie overigens, nogmaals leuk topic!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze post kan SPOILER bevattend zijn. Je leest deze shit maar op eigen risico. - Het einde van The Walking Dead Tell Tale. Nog nooit zo hard moeten janken om een game. - Elke Zelda. - Dat moment wanneer al je helden bij elkaar komen in Super Smash Bros Brawl. - Heel Bioshock Infinite. - The Last of Us had een heerlijk begin. - Wanneer ik het eindelijk voor mekaar gekregen heb dat mijn Sims voor het eerst de actie Ojaa! ondernemen. - Bastion met zijn geweldige manier om een verhaal te vertellen. - Wanneer je je starter Pokémon mag kiezen. - Het begin van Portal. - Het begin van Mario Galaxy. - Dat 'eindbaas' gevecht in Pokémon Black & White. - Wanneer je die vent achtervolgt in Battlefield 3, om een nucleaire aanval tegen te gaan. - Heel Tomb Raider. - Heel Fire Emblem Awakening. - Heel Xenoblade Chronicles - Heel The Last Story - Heel Suidoken Tierkreis - Elke keer wanneer Phoenix Wright "OBJECTION!" schreeuwt, en tegen zijn blaadjes gaat slaan. - Heel Final Fantasy 3. - Wanneer je een kind krijgt in Harvest Moon. - Wanneer je gaat trouwen in Harvest Moon. - Wanneer je je eerste dier krijgt in Harvest Moon. - Het begin van ZombiU. - Wanneer je een nieuwe partner krijgt in Paper Mario. Ik ben er heel wat vergeten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Assassins Creed 1, het eerste moment dat je in een uitkijktoren klimt en de kleding ala next gen ziet wapperen, je aan de top van die toren staat en denkt WOW, dit is next gen! MW 1 All ghillied up, zoals Seluseho al zei, perfect geregisseerd en de omgeving was echt heel erg next fokking gen. Mirrors Edge, het abnormale kleurencontrast wat echt next gen aantoonde en de aparte gameplay. God of War 3, de openingscene was WOW, het was niet heel lang na GOW 2 wat er al abnormaal uitzag voor ps2 standaarden, en dan kwam gow 3 daar nog even flink overheen. Ook het stuk dat je helios zn kopt dr af trekt was vrij graphic in beeeld gebracht en dat hadden we nog nooit gezien op die manier. GTA IV, details details details. kga later nog wel verder, moet poepen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Ik kreeg er altijd kippenvel van wanneer verschillende helden elkaar gingen helpen in Super smash bros brawl. - Het einde van Dead Red Redemption was ook geweldig! - Wanneer je silent assassin rank krijgt in Hitman. - Owja en Vaas (wie kent hem niet?) was voor mij de beste schurk uit een game! Ik heb er vast wel nog wat alleen die weet ik dan niet meer =P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...