Ga naar inhoud

Wat was de eerste PU die je kocht?


AverageNinja

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Snap ik, ben het ook volkomen met je eens. Kinderen van tegenwoordig (voel me echt zo'n oude lul als ik dat zo zeg xD) spelen eigenlijk alleen nog maar Minecraft en Call of doety. Wat ik probeer te zeggen is dat COD niet ALLEEN maar door kleine kinderen word gespeeld, en... Weetjewat? laat allemaal maar, deze ''discussie'' wordt verwarrend xl
Link naar reactie
Delen op andere sites

-GTA:SA, dat Ryder en Smoke in het complot zitten samen met Tenpenny en die pool. -Einde van Infamous 1 (echt me bek viel op de grond en bleef daar nog even hangen tot de credits) -Fifa 12, hoe ik met Feyenoord Real Madrid wist te verslaan op Legendarisch -Walking dead(telltale) SPOILER Lee word gebeten. -The Last of Us SPOILER Joel wordt de bad guy en knalt even de Firefly's overhoop uit eigenbelang. -AC III epiloog -AC Brotherhood, einde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Maar jammer genoeg is bijna de gehele Minecraft community opgebouwd uit irritante kinderen die fan van SkyDoesMinecraft zijn en het zelfde geld voor CoD-kinderen en weetikveel Whiteboy7street of wie er ook populaire CoD filmpjes maakt. Die Youtubers zijn het tenenkrommenst van allemaal.. Ik speel trouwens Minecraft zodat ik zoiets als dit kan bezichtigen / bouwen; http://www.planetminecraft.com/project/monumental-imperial-city/

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...