Ga naar inhoud

Mario & Luigi in het Nederlands


ropel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 250
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het nieuwe deel in de Mario & Luigi reeks komt binnenkort uit, en deze is speelbaar in het Nederlands. Ik denk dat het spel in het Nederlands zeker niet minder leuk is, maar het is denk ik wel even wennen als je de vorige delen in het Engels gespeeld hebt. Hoe denken jullie hierover? Ga je gewoon spelen met Nederlandse teksten of kies je toch liever voor Engels als deze optie er is?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Ben het met JahArmy eens. Ik ken veel buitenlanders, en die zijn veel leuker om mee om te gaan (Ook de ''stoerdoenertjes'') dan die Nederlandse tokkies. Dat zijn echt verschrikkelijke figuren.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaharmy ik zit ook op het vmbo en ik vind het hart stikken meevallen de meeste hebben hekel aan Marokanen . Ik vind je argument kut ! Omdat je op het VMBO zit ben je gelijk een meeloper van een marokaan die rotzooi trapt . Er zijn genoeg mensen die wel fatsoenlijk kunnen gedragen en die op het VMBO zitten .VMBO is 1 grote vooroordeel godverdomme .Sommige mensen hebben niet zo'n verstant als iemand van de mavo en dan ben je gelijk een relschopper...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook MAVO gedaan. (Ik weet nu niet of dat even laag is als VMBO of hoger) Inmiddels zit ik in HAVO 5. Sommige HAVO'ers vind ik echt grotere kneusjes vergeleken met de meeste MAVO'ers. Hun humor is om te janken en intelligenter zijn ze sowieso niet, wel braver. Ze gedragen zich gewoon zo... maagdelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...