Ga naar inhoud

Mario & Luigi in het Nederlands


ropel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 250
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Bedankt, dit zal ik onthouden. >Moet je trouwens een keer een weekje naar het platteland komen, zul je eens zien dat jullie Hollanders er ook wat van kunnen ;) Ik heb liever 5 marokkanen die ergens op een bankje in het park staan te blowen, dan 15 mongolen met VW golfies en Hardcore op max volume, trippent op Coke. Hier moet ik je gewoon 100 procent gelijk in geven. Ik snap dat gezeik op marrokaanse jeugd enzo ook niet. De nederlandse jeugd doet precies hetzelfde en misschien nog wel erger. Ik woon in een plaatsje in Friesland(wat je dus gerust het platteland kunt noemen) en je hoort hier bijna wekelijks jongeren van 15/16 jaar opgepakt omdat ze stijf stonden van de cocaïne. Of idd van die hardcore gassies in hun VW's die stoer willen doen en daarom maar een leeftijdsgenoot gewoon de hersenpan inslaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat vinden jullie van het woord "zwarte piet" mensen gaan nu ook onze nederlandse traditie verneuken, wat zijn buitelanders toch mongolen . wij gaan toch ook niet naar afrika en zeggen ja deze land is te veel zwart het is racistisch voor ons dus schiet de helft maar af. blijf lekker van onze tradities af, het is omdat iemand er iets racistisch in ziet terwijl wij dit al meer dan zoveel jaar zonder problemen viert.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@gta2Kev Belachelijke uitspraak over buitenlanders. Je doet precies wat Geertje wil. Generaliseren. Het hele gelul over dat de Islam een geweldadig geloof is is ook gebasseerd op een groepje randdebielen die zichzelf Al Qaida noemt en denkt door ongelovigen te vermoorden zo een plekje in de hemel te verdienen. Maar dit is maar een klein groepje. Net zoals het Christelijke geloof ook stromingen heeft die geloven in geweld jegens andere geloven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn beste vriend op de basisschool was een Somalische piraat/neger en hij heeft me in groep 3 al verteld dat zwarte Piet niet bestond conclusie alle negers moeten dood stem pvv

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het christendom heeft veel meer erge dingen gedaan dan de Islam tot nu toe. Wel in andere tijden (Denk aan de kruistochten, ongelovigen vermoorden en die shit). Niet dat wat sommigen voor de Islam doen nu ineens goed is, maar toch..

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha nou ik denk dat moslim radicalen ook genoeg op hun kerfstok hebben hoor, en dan nog wel in deze tijd. De christenen hebben het de laatste honderden jaren toch wel chill aan gedaan denk ik zo. Ga je nou echt shit er bij halen die honderden jaren geleden gebeurt zijn? Dat is toch totaal niet relevant meer?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...