Ga naar inhoud

game laptop kopen


marcel4332

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ga in mijn vakantie naar de onderwaterstad Rapture en daarna ga ik met mijn tijdmachine naar de post-apocalyptische Washington DC in 2277. Daarna ga ik ff karten met een rare loodgieter en zijn prinses en als laatst ga ik van het uitzicht genieten vanuit de wokenstad Columbia.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van plan in mijn eentje ergens naar Zuid-oost Azië te gaan (weet nog niet zeker waar), voor ongeveer een maand, maar hoe meer ik erover nadenk, hoe intimiderender het wordt... Is er hier iemand die ooit alleen op reis is geweest en misschien nog tips, bemoedigende woorden o.i.d. heeft?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je wakker wordt, altijd checken of je organen niet zijn geript. Wanneer je een vrouw mee naar je hotel wilt nemen altijd bij het kruis grijpen zodat je later niet voor onnodige verassingen komt te staan. Na de sex niet in slaap vallen maar eerst haar eruit trappen, anders wordt je wakker zonder geld en, zoals eerder genoemd, mogelijk zonder organen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...