Ga naar inhoud

email ubisoft


wonderwall

Aanbevolen berichten

Hi, Ik heb net een email gehad van Ubisoft over het feit dat ze ingebroken is op hun servers en dat er gegevens zijn gelekt. Voor de zekerheid moet ik nu mijn wachtwoord veranderen. Voordat ik dit doe wil ik zeker weten dat dit van ubisoft afkomstig is. Ik vraag me daarom ook af of meerdere members dit mailtje hebben gekregen? deel uit de mail: ' Beste Ubisoft-lid, **Wij hebben onlangs geconstateerd dat er via één van onze websites onrechtmatig toegang is verkregen aan enkele van onze systemen. Wij hebben direct stappen ondernomen om deze toegang te blokkeren, het incident te onderzoeken en de veiligheid van deze systemen te waarborgen. Tijdens dit onderzoek is gebleken dat er illegaal data van onze database is onderschept, inclusief gebruikersnamen, emailadressen en gecodeerde wachtwoorden. Wees ervan verzekerd dat Ubisoft niet in bezit is van persoonlijke betaalinformatie en dat jouw creditcardgegevens veilig waren tijdens de inbraak. '**
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...