Ga naar inhoud

STEAM SUMMER SALE


LORD_AH

Aanbevolen berichten

mijn lijst van deze sale: Magicka Fallout 3: game of the year edition Wolfenstein the new order Grim Dawn Unepic Roque legacy Saints row 4 Far cry 3 Battleblock theater Plaque inc. evolved Metro 2033 C&C4 Red alert 3 Xcom Enemy Within Skullgirls Dust: an elyssian tail Een aantal hiervan al wel op de console gespeeld, maar vond het wel de moeite waard om die nog eens op mijn pc door te spelen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 787
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

mijn lijst van deze sale: Magicka Fallout 3: game of the year edition Wolfenstein the new order Grim Dawn Unepic Roque legacy Saints row 4 Far cry 3 Battleblock theater Plaque inc. evolved Metro 2033 C&C4 Red alert 3 Xcom Enemy Within Skullgirls Dust: an elyssian tail Een aantal hiervan al wel op de console gespeeld, maar vond het wel de moeite waard om die nog eens op mijn pc door te spelen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet zo'n indrukwekkend lijstje als de mensen hieronder. Toch heb ik best wel wat leuks in geslagen: -Battleblock Theater -Fallout 3 Game of the Year -The Elder Scrolls V: Skyrim Game of the Year -Papers, Please -Payday 2 -Sid Meier's Civilization V Game of the Year

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, zal ik mijn complete lijstje ook nog posten dan? - The Cat Lady - Dishonored - Don't Starve - The Elder Scrolls IV: Oblivion* - The Elder Scrolls V: Skyrim (Legendary edition)* - Fable: The Lost Chapters - Fallout: New Vegas (met alle dlc) - Final Fantasy VII* - Gone Home* - Mass Effect* - Metro: Last Light - The Stanley Parable - To The Moon - Unreal Gold* - The Witcher 2 Games met een asterisk heb ik al (eens) uitgespeeld.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...