Ga naar inhoud

Skype valt weg bij het gaan naar bureaublad in windows 8?!


Daanthk

Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb dus dit rare probleem, als ik skype open gaat dit gewoon allemaal normaal. Ik begin een gesprek (voice) en alles verloopt prima. Maar op het moment dat ik dus dat ik naar het bureaublad ga of het startscherm (met al die tegels en shit) valt het geluid van skype weg. Dus ik ben bezig met en gesprek, de gozer met wie ik skype blijft bijv. lolololololol zeggen en ik klik linksonder naar het startscherm, en op het moment dat ik daar op klik hoor ik geen lolololololol meer. Dit is zeer frustrerend. Gelukkig gebeurt het niet altijd, maar wel meestal. Please help me!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tekst nog eens gelezen en je hebt dus de metro-versie. Probeer anders eens skype aan de linker of rechter kant van je bureaublad te plaatsen. In de app ga je met je muis naar de bovenkant van het scherm en dan kun je hem naar links of rechts slepen. Als je dan naar bureaublad gaat staat hij aan de zijkant.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg ErieNator, I don't give a fuck wat jouw mening over Windows 8 is. Windows 8 is echter ruk in meerdere opzichten. Het ziet er kut uit, het is te gesloten voor een Windows versie, geen fatsoenlijke support voor een desktop (ja je kan een start menu hebben, maar moet je elke keer bij het booten aanzetten). Dit zijn slechts een paar dingen die kut zijn aan W8. Zelfs mensen als Gabe Newell (Valve) en Rob Parxo (Blizzard) vinden het een kut OS!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...