Ga naar inhoud

Goede wireless gaming headset?


JustKloesoe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ja dan komt er een DLC waarin je de vrouw ook kan laten zeuren dat ze altijd alles alleen moet doen en haar man nooit iets doet... en als je die DLC in de aan bieding koopt krijg je er extra content bij waarmee je haar de mond kan snoeren en de man gewoon tv kan laten kijken...... can't wait for it
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Ik ben van plan een nieuwe headset te kopen, aangezien mijn turtle beach x41 niet aangesloten kan worden op de Playstation. En ik na het nieuws van de latere Xbox One besloten heb een PS4 te halen. Ik zoek een headset met de volgende punten: - Wireless, dus hooguit een draad naar me controller maar iig niet naar me playstation toe. - het liefst niet meer dan 200 euro, maar mij proberen te overtuigen van iets moois mag altijd. - wel echt goede kwaliteit, 5.1 of 7.1 surround sound met natuurlijk overear. - als hij er ook nog fantastisch uitziet is dat mooi meegenomen. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
The Walking Dead - The videogame. Rockstar en Naughty Dog bundelen hun krachten samen en maken de vetste 3rd person zombiegame ooit. In de wereld van the walking dead. Je speelt Rick en je begint de game waar de serie eigenlijk ook begint, je word wakker in het ziekenhuis en vanaf dat moment is de keuze aan jou. Hou er rekening mee dat een mens elke dag wel wat moet eten, drinken en rust moet hebben. Hier moet jezelf ook voor zorgen in de game. Je moet naar eten zoeken, schuilplaatsen om te rusten zoeken in deze sandbox game. Dat is wel een beetje mijn droomgame.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...