Ga naar inhoud

Kan ik er wel over meepraten?


Zombymario

Aanbevolen berichten

http://www.breda-en-alles-daaromheen.nl/creatieve-werknemers-vaker-geestesziek_bestanden/image005.jpg Niet huilen

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Hebben jullie dat ook wel eens, een artikel over een retro game/console en dan die vele berichten van: "ja, dat weet ik nog als klein kind" of "ja, goeie ouwe tijd was dat" en dan denk je: "ik ben wel rond (of voor) die tijd geboren/ik had het bewust mee kunnen maken , maar ik was er eigenlijk niet mee bezig of ik heb die spel/console nooit gehad." En dan opeens voel je van, eigenlijk toch zonde dat je het als kind niet heb mee kunnen maken? Persoonlijk heb ik de NES/SNES en N64 (een beetje) niet echt meegemaakt, hoewel ik wel uit 1994 kom (misschien eigenlijk gewoon 'te laat geboren'?), hoewel ik wel veel op Windows 98/XP heb zitten gamen, en veel op de Gameboy van mijn broer en later op mijn eigen Gameboy Color heb zitten gamen. De GBA heb ik niet heel intensief meegemaakt, eigenlijk alleen de port van Super Mario World op de GBA gespeeld. Maar kan je dat allemaal als 'vroegah' bestempelen? Want dat is gewoon de Zero's (2000 tot 2009) en dat is nog niet zo lang geleden. Op de PS2 heb ik eigenlijk alleen GTA San Andreas gespeeld, maar dat kan je toch ook niet als retro bestempelen, ook allemaal 'pas gebeurt'. Ik heb zelf nu wel de NES, SNES en N64 in huis, en de spellen zijn geweldig, alleen kan ik ze nooit koppelen aan die jeugd zoals velen wel doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...