Ga naar inhoud

Het profiel werkt niet meer naar behoren.


SW_POWN

Aanbevolen berichten

Echt irrirtant die ongeduldige veegjes. Het is fucking 10 uur s'ochtends en dan ga jij dus naar beneden, je PS3 aanzetten en je ouders daarmee irriteren, om vervolgens op PSN te kijken of de DLC al uit is en als dat dan niet zo is meteen een topic op pu.nl maken? http://dailydesigninspiration.com/diverse/3d/dmitriyturovskiy/fuck-you.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben hem nu aan het downloaden, het is ook echt kut zoeken op die nieuwe graf site, maar typ bij zoeken Walking Dead in, klik op seasons pass en dan links onder naar overige extra's, dan staat hij er bij. Nu maar hopen dat die ene maat van mij niet over mijn save game heeft gesaved, anders vermoord ik hem!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou kheb hem net uitgespeeld. Moet zeggen dat het weer heerlijk spelen is, ik zou willen dat het hele spel 100 uur duurde, maar helaas. De DLC is echt fucking kort en makkelijk. Dat is echt een teleurstelling, vooral omdat het 5 euro kostte en ik maar een uur vermaakt ben, maarjah.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Als ik ergens comment, kijk ik vaak even terug of iemand ook gereageerd heeft. Dit kon best handig op je profiel. Je kon daar zien waar je gecomment had en er zo heen gaan. Dit werkt echter neit meer. Als je op een comment klikt laad hij gewoon je profiel opnieuw. Hmmm.... Enig idee?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...