Ga naar inhoud

Ngamer definitief kapot gemaakt door faalblad.


Alien1375

Aanbevolen berichten

  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
Net geprobeerd om op het Ngamer forum te komen. Word ik naar deze kansloze site verwezen... Jammer dat het enige Nederlandse gamestijdschrift die nu nog bestaat volledig gericht is op puberjochies. Jammer dat dat blad vrouwen vooral als 2e rangs lustobject ziet. Jammer dat de hoofdredacteur van dat blad zelf al jaren geen enkele game in z'n handen heeft gehad, laat staan gespeeld. Jammer dat de betreffende hoofdredacteur iedere maand in een filmpje zit te pochen over de hoeveelheid 'Gold Awards die nu weer zijn uitgedeeld' terwijl dat helemaal de taak niet is van gamejournalistiek. Jammer dat bedrijven als EA vuistdiep in het bedrijf zitten dat de PU uitgeeft. Integriteit? Wat is dat? Jammer dat HUB blijkbaar geen geld heeft om een inhoudelijk blad als de N-gamer te behouden maar wel genoeg heeft om een groep lutsers naar LA te laten vliegen om daar te comazuipen. En last but not least: Jammer dat de medewerkers van HUB blijkbaar niet eens het fatsoen hebben om een paar dagen van te voren te melden dat ze de site van Ngamer opdoeken. Stik er maar in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag er best een hekel aan hebben, maar waarom moet je hier dan met je rotkop een topic over maken? Heeft toch geen zin? Wat verwacht je dat wij gaan doen? Zeggen dat we het met je eens zijn?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is je aandacht, een plaatje van een mediterende man. http://www.bezielen.nl/userfiles/Aandacht.jpg

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal vast wel een logische verklaring voor zijn, en de ''community'' hier heeft niet zoveel te maken met Pu zelf. >? Ik wilde naar de Ngamer forums en werd hier neergepleurd. Wat moet ik hier? Ik zou beginnen met niet zo'n debiel topic aanmaken. Als Pu ermee stopte en ik op Ngamer werd gedropt, zou ik niet zo'n raar topic aanmaken daar.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>En last but not least: Jammer dat de medewerkers van HUB blijkbaar niet eens het fatsoen hebben om een paar dagen van te voren te melden dat ze de site van Ngamer opdoeken. Zowel op de Wikipedia van NGamer als de site zelf staat dat ze al een paar maanden geleden hadden aangekondigd dat ze gingen stoppen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen dit is zijn mening en hij heeft zijn mening ook uitgelaten. Hij heeft aan de ene kant gelijk en aan de andere kant niet. Er is op dit moment geen serieuze gameblad in Nederland zoals bijv. The Edge in de VS. Dat mag voor mij wel komen en concurentie mag er uiteraard zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...