Ga naar inhoud

NFS rivals?


ripper95

Aanbevolen berichten

Daar hebben we weer een NFS maar deze keer NFS Rivals ik zou graag jullie mening over de game willen weten omdat ik twijfel of ik hem moet kopen want eerlijk gezegd vind ik dat er na Most Wanted geen goeie en leuke Need For Speeds meer zijn uitgekomen zelf ben ik aan de Need For Speed reeks begonnen met Underground 1 en 2 want een top spel was toen ik daarna hoorden dat Most Wanted uit kwam heb ik die natuurlijk meteen gekocht ook dit was weer een goed spel zaten veel nieuwe aspecten in zoals vrij rijden politie achtervolgingen dingen die je kapot kon rijden om de politie kwijt te raken en de Blacklist vond ik een leuk aspect daarna kwam Carbon deze viel me best tegen dat teamwork enzo wat het meest gewoon irritant was dan echt behulpzaam maar voor de rest de auto's die je had en het customize zag er wel weer mooi uit daarna kwam Pro Street zag er leuk uit maar stond er niet van te springen want kom op over een circuit racen met NFS ik wil door straten scheuren maar ook hierbij een soort Blacklist idee en de auto's en customize sprak me wel weer aan daarna heb ik Undercover gekocht die me wel erg tegen viel op veel aspecten Shift heb ik nog gespeeld die ik ook niet zo vond weer een circuit helaas dacht wel dat ze daar waren van afgestapt maar helaas maar daar in tegen zag die spel er wel verdomt mooi uit ik heb nog Nitro op de Wii gespeeld waar ik heel snel van af ben gestapt zag er te kinderachtig uit Hot Pursuit vond ik wel weer erg verrassend want nu kon je ook de politie zijn want erg leuk gedaan was alleen dat je autos moest winnen inplaats van kopen was minder en dat ze het cutomize gedeelte nu compleet hadden weg gelaten vond ik ook jammer Shift 2 is qua commentaar hetzelfde als 1 The Run heb ik zelf dan niet maar wel bij iemand anders gespeeld en ik leen hem nu momenteel dit spel is wel verrassend qua verhaal enzo heeft een soort film-achtig idee wat ik erg leuk vind en het ook afwisselend maakt om te spelen daarna waar ik superblij mee was kwam de nieuwe NFS Most Wanted ik kon niet wachten de trailers zagen er goed uit de game-play ook dus was erg positief toen ik het ging spelen zag de game er niet verkeerd uit speelde lekker was niets verkeerd lekker vrij rondrijden met dit aspect ben ik nog steeds erg blij de politie was weer terug dingen kapot smashen was weer erg leuk maar als je auto kapot is moet je door een tankstation rijden en dan ben je weer gefixt en heb je meteen een andere kleur ik bedoel kom op een beetje onrealistisch maar oke het is maar 1 ding helaas het customize gedeelte was hier ook weg gelaten je kon wat upgrades winnen maar daar bleef het ook bij hier hadden ze ook een soort van Blacklist idee toegepast dat best leuk was en gewoon weer punten scoren om te uit te kunnen dagen net als bij de ouwe de cut-scenes zagen er ook erg trippend uit wat leuk gedaan was dus dit spel was ik ook positief over dus mij favoriete NFS blijven dan toch Underground 1&2 Most wanted (2005) Hot Pursuit en Most Wanted (2012) graag wil ik jullie mening over deze franchise en of jullie het spel gaan kopen ja of nee en graag waarom ik heb nog mij twijfels....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...