Ga naar inhoud

Wat is jouw burgerservicenummer?


AlCheMist

Aanbevolen berichten

Ok, Assassin's Creed V: Revolt. Eindelijk een volwaardige console/PC Assassin's Creed met een vrouwelijk hoofdpersonage. Naam is Roselle, leeftijd tussen de 19 en de 26, bruin haar groene ogen. Het verhaal speelt zich af tijdens de Franse Revolutie van 1789. Roselle is een fervent volger van de idealen van Maximilian de Robespierre, en wil dat alle aristocraten een kopje kleiner worden gemaakt. Maar op een gegeven moment wordt ze zelf neergezet als een aristocraat, en net voordat zij onder de guillotine belandt, wordt ze gered door een vriend van haar, met behulp van de Assassins. Daar wordt ze verteld dat de Franse Revolutie een machtsstrijd is van 2 verschillende kampen van de Templars. Deze verdeeldheid wordt door de Assassins gebruikt om beide kampen kleiner te maken. Zo krijg je een leuke driehoek tussen de aristocratische Templars, de revolutionaire Templars en de Assassins, die zich tot nog toe wat afzijdig houden. Uiteraard voegt Roselle zich bij de Assassins. Rest van verhaal heb ik nog niet bij nagedacht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Elder Scrolls VI: Valenwood. Natuurlijk voor de next-gen consoles en pc. Toch denk ik dat het TES VI: Elsweyr gaat worden. Elsweyr heeft tropische gebieden en veel desert, dus een hoop zand. Alleen hoop het niet, Valenwood lijkt me interessanter. Want: "The best way to describe Valenwood is in A Pocket Guide to the Empire, which describes it as "A sea of endless green, a maze of foliage with half-hidden cities growing like blooms from a flower, the home of the Bosmer is Tamriel's garden."" Hoe vet klinkt dat!? Veel vetter dan eindloos zand en wat tropische gebieden. Gewoon overal natuur, half verstopte steden die uit bloemen komen. Zou er echt prachtig uitzien aangezien het next-gen zal worden. Bovendien leven in Elsweyr de Khajiit. Die half kat en half mens zijn, soort van. Als ik er een zie lopen in Skyrim, irriteer ik me er niet aan, hetzelfde bij Argonians. Maar als het in Elsweyr zou zijn, kom je natuurlijk bijna alleen Khajiits tegen. Lijkt me niks. In Valenwood leven Wood Elves, oftewel Bosmers. Die vind ik persoonlijk een stuk interessanter. Bovendien zijn de meeste Wood Elves allemaal Hunters. En persoonlijk vind ik Hunter de vetste class. En gebieden met veel natuur in games vind ik sowieso awesome. Dus oftewel mijn sequel zou zijn: The Elder Scrolls VI: Valenwood. Gebieden met shitload aan natuur, half verstopte steden die uit de natuur groeien. Overal Wood Elves, oftewel Bosmers. Waarvan bijna iedereen een Hunter is. Dus kunnen ze ook meer aandacht besteden aan de Hunter class. En ziet er prachtig uit voor next gen. Uiteraard zou dit uitkomen een tijd na Elder Scrolls Online, wat door andere makers gemaakt wordt. The Elder Scrolls VI moet gemaakt worden natuurlijk door de originele makers. En gewoon weer een single player adventure worden. Hieronder zie je een concept art van Valenwood uit Elder Scrolls Online. Om er een beetje een beeld bij te krijgen. Voor nog een ander [klik hier!](http://images.uesp.net/6/68/ON-concept-13.jpg] http://images.wikia.com/elderscrolls/images/d/df/TES-O_Concept_Valenwood_1.jpeg

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

GTA VI: No Escape Route. Voor de xBox Two, Playstation 5 en PC. Het zal natuurlijk Oculus Rift support bevatten, maar daar vertel ik jullie nog wat later over. **VERHAAL** Het gaat over een (puisterige) jongen die hele grote tenen heeft. Het liefst zit hij elke dag met wat koude pizza in zijn flat zonder ramen te gamen, series te kijken, masturberen, het internet af te surfen.. Het buiten leven herkent hij alleen in zijn gedachtes, en hij gruwelt al van het idee dat hij naar buiten moet om naar de supermarkt te gaan. Vandaar dat hij elke dag alleen maar pizza eet. Tijdens speciale dagen eet hij chinees. Wanneer de jongen bij Uncharted 4 niet verder komt, gaat hij van wanhoop maar een guide op het internet zoeken. Wanneer hij iets bij Google wilt invullen merkt hij dat er iets onder het logo staat geschreven. De jongen leest het en doet snel de tv aan. Hij ziet alleen maar beelden van een soort mensen waarbij de een zijn arm er af is, de ander een gat in zijn buik heeft.. Een zombie uitbraak. Gelukkig is de uitbraak alleen nog in 'Murica, en heeft hij nog zeker een maand om alles voor te bereiden. **GAMEPLAY** Het spel heeft 2 delen, het strategie deel en het horror deel. Om te beginnen met het het strategie deel. Je kijkt bij dit deel vanuit boven, op de flat met daarom heen heel veel lege ruimte. Je hebt een maand (in-game) de tijd om hekken neer te leggen, turrets. Als je die wilt aanleggen, dan switch je naar first person mode om zo uit je flat naar het hek te lopen en daar een turret of een mijn te plaatsen. Je hebt natuurlijk resources nodig om turrets te plaatsen en een boerderij voor eten. De resources krijg je door mensen in jou kamp te laten wonen. Ze kunnen dan mee vechten tegen de zombies, en geven je ondertussen ook resources. Van die resources kan je een farm maken, en zo jou en je mensen voeden. Als het de zombies gelukt is om door de hekken te komen en zo naar jou flat, komt het horror gedeelte omhoog. Als je nog niet ver in de game bent, heb je alleen nog maar een klein pistooltje en een paar melee wapens. Er zijn geen ramen in de flat, en het licht valt vaak uit. Dus je zou de zombies in je flat een voor een uit moeten schakelen. Wanneer je game over bent wist de game automatisch je save files.
Link naar reactie
Delen op andere sites

FIFApocalypse. Op een dag word je clubbus aangevallen door zombies. Je houd daarna nog een elftal over. Hiermee moet je naar het stadion gaan door een menigte van zombies die je kan doden door een bal tegen hun hoofd te schieten maar pas op: de zombies zijn ook voetballers en proberen de bal terug te schieten. Als je bij het stadion bent moet je nog minstens twee spelers over hebben en scoren in het doel van de zombies. Dan heb je gewonnen en word de rest van je team weer een normaal mens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rayman 4 Weer is een heul veel vernieuwde 3D Rayman! Jak&Daxter 4 Een heul veel vernieuwde Jak&Daxter met nieuwe wapens, gadgets, personages en misschien wel een nieuwe stad/wereld en dan ook gelijk een hele grote open wereld waar heel veel in te doen is! En een co-op mode(ook split-screen)! The Last of Us 2 en 3 Maak er weer zo'n tof spel van Naughty Dog met een(misschien nog wel beter) fantastisch verhaal... Again! En misschien wat meer wapens en dingen om te maken en misschien ook een vette co-op(ook split-screen) mode!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...