Ga naar inhoud

Onion: Wat is je visie op Davos Seaworth


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 maanden later...
Spellen waar ik het meest plezier aan beleef zijn spellen die inderdaad om de zoveel jaar pas met een nieuw deel komen. Spellen die uitgemolken worden verliezen al heel snel mijn aandacht, ik noem een Final Fantasy, God of War en zelfs even een Metal Gear periode toen er zoveel op de psp uit kwam, gelukkig bleef het daarna weer rustig. Spellen als AC, Fifa, COD kunnen me nu echt gestolen worden. Het lijkt teveel op elkaar en ik wil ook wel eens andere games spelen. GTA heeft ook al aardig wat titels, maar die komen gelukkig om de zoveel jaar uit, waardoor het niet zoveel uit maakt. Resistance vind ik ook een goed voorbeeld, leuk om te spelen en maar 4 delen. Nintendo heb ik om deze reden dan ook allang links laten liggen. Het is totaal niet nieuw meer en de Nintendo medewerkers zijn fucking lui en fantasieloos geworden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat sportgames betreft: dat is gewoon jaarlijks finetunen om steeds een 'ultiemere' simulatie te maken, dat vind ik niet zo vreemd. Wat games als AC en CoD betreft, dat lijkt me wel duidelijk. Ik heb ontzettend veel zin in Black Flag maar dat is juist omdat het echt heel anders aandoet dan de overige games. Call of Duty werd na het geweldige deel 4 steeds maar matiger, dus die laat ik liggen dit jaar. Innovatie is wel mogelijk (Mirror's Edge, Dead Space, Dishonored) maar dat bedrijven liever de betrouwbare formule kiezen is zonneklaar. Ik snap overigens niet waarom men zo wild wordt van WatchDogs, het is gewoon AC x GTA4 als ik het zo bezig zie...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...