Ga naar inhoud

Betalingsprobleem met Playstation Plus IDEAL


Thrawn-2

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Beste PU leden, dringende hulp nodig hier. Ik zal het zo detail mogelijk uitleggen. Ik wou dus 3 maanden PLUS kopen met IDEAL. Nou moest ik mijn digitale Playstation portomonee aanvullen. Dat wou ik doen met IDEAL via de Playstation. Ah fijn, je kiest je bank, vult dingen in, bla bla bla. Op een gegeven moment heb je je digitale handtekening(cijfercode) en die moet je invullen. dan druk je op oke. Poef, betaald via IDEAL, maar sony heeft NIET de rekening ontvangen. Want de volgende pagina na het drukje op ''oke'' zou een pagina moeten zijn waarin IDEAL de betaling zou sturen naar Sony. Maar inplaats daarvan, kreeg ik een melding dat de pagina te veel memory bevatte en dat de pagina niet geopend kon worden. Maar ik klikte wel daarvoor op oke en dus heb ik betaald maar sony heeft het niet ontvangen ( begreep ik ). Maar nu, dit was mijn eerste keer betalen dus ja ik ben een kluns want nu ging ik dus het nog een keer proberen met daardoor de zelfde melding bij de pagina. Maar nu heb ik weer 15 euro betaald blijkbaar. Nu dee ik het op de PC mijn portomonee aanvullen en kreeg ik prima te zien dat mijn porto nu is gevuld. Maar 30 euro is niet aangekomen door de (piep) playstation. Ik wist op dat moment niet dat na dat oke'tje je al betaald hebt maar ik kreeg net opeens mailtje dat ik 45 euro betaald heb waardoor ik het wist. Nu wil ik of 1. me 30 euro op me bank terug of 2. 30 euro op mijn Sony Entertainment Network acount hebben, want mijn laatste 15 euro heb ik zojuist besteed aan 3 maanden PLUS. Wat moet ik doen? Thanks.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...