Ga naar inhoud

CdAB 39 [XXXIX] Blijf positief


Sabientje65

Aanbevolen berichten

Godkolere wat is Vodafone een pleuris bedrijf. Heb je zo'n toestel van 400/500 euro (Samsung S3) hebben ze niet eens een leentoestel bij reparatie omdat je dan weer een bepaald soort abonnement moet hebben en ik heb weer bel/sms/web-altijd. Vroeger had ik zo'n klapding van nog geen 50 euro en toen kreeg je wel gewoon een leentoestel, hoe crappy dan ook. Nu geef je bakken met geld en dan krijg je nog niet eens een Nokia, dus kan je zelf maar wat vinden voor die 2/3 weken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey, Heeft iemand ervaring met amazon.com? Ik zou graag een tritton headset willen kopen, maar die is zo vreselijk goedkoop dat het haast ongeloofwaardig is. Link: http://www.amazon.com/gp/product/handle-buy-box/ref=dp_start-bbf_1_glance Als je de 30$ korting kiest kost hij nog maar iets van 20$ ;p beetje raar dus. Zou iemand me kunnen vertellen of dit te vertrouwen is en of er misschien nog andere kosten aan verbonden zouden kunnen zijn? Alvast bedankt! ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...