Ga naar inhoud

Wat zouden jullie in de nieuwe Zelda willen zien?


3bdelilah

Aanbevolen berichten

  • Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@jeen72 playstation heeft een paar weken na de E3 bekend gemaakt dat er binnen het eerste jaar na de launch 20 exclusives uitkomen(ongeveer net zo veel als op de xbox). Dus dat meeste exclusives is een argument dat nergens op slaat. De meeste hiervan zijn nog niet aangekondigd dus nu ook niet gaan zeggen dat xbox betere heeft want xaty weet je nog niet. Ik denk dat we dit het best na de gamescom allemaal pas kunnen bespreken want dan is bijna alles wel bekend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klaas, hou maar weer op met je gedragen als een koffie-inschenker bij Sony die een promotie probeert te krijgen. Ik geef hier simpel mijn persoonlijke voordelen over de Xbox One en je hebt geen reden om daar over te janken, zeker in een topic waar nadrukkelijk wordt gevraagd naar de VOORdelen. Leuk geprobeerd maar ik ga hier niet weer de discussie aan waar we al 3 topics mee hebben gespamd. Wacht nou maar lekker tot je argumenten zijn bevestigd of de consoles in de winkel liggen en bespaar jezelf de moeite.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicka dat zou best kunnen maar ik ken persoonlijk niemand met een X360 PS3 die alleen maar puur singleplayer speelt. Iedereen die ik ken speelt af en toe wel is online. En Ref zegt wel dat je spellen feitelijk huurt en dat klopt ook, maar als je naar het aanbod kijkt van PSPlus tegenover Games with Gold heb ik toch echt liever dat ik spelle "huur" en nieuwere games krijg ipv Halo 3 (niks mis mee trouwens alleen wel uit de oertijd en AC2 (ook niks mis mee maar ook heel oud)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>E3 had maareen paarmensen overtuigd. Herinnerjeje depersconferentievan Sony nog? Het moment waarop zijdeprijs van dePS4 bekend maakten en E3 hadden gewonnen Microsoft heeft veel mensen gewonnen met nieuwe IPs. Sony was vooral bezig met microsoft dissen in plaats van zeggen waarom hun console goed is. Dat noem ik geen goede presentatie, maar fanboy gedrag van de makers zelf. En ik koop een console om de games, niet om de prijs. Qua games was MS sterker en ik snap niet dat Sony wint door die €100 goedkoper. Het boeit me niet dat ie goedkoper is. Ik wil innovatiefe games zien. Door die 100 euro gaan ze vooral meer casuals trekken. Dat zie ik niet als iets goeds want dan krijgen jullie de kleine kinderen. Ik betwijfel ook hoeveel winst Sony hier nog mee boekt. Ze moeten ook aan hun eigen geld denken en niet alleen aan verkoopaantallen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap ook wel dat je de PS4 exclusives beter vind. Maar casuals kiezen bijna altijd wat goedkoper is. En daarnaast was PS3 al populairder bij casuals in de meeste landen (en mijn klas). Dat gaat denk ik niet veranderen. Ik denk dat de verhouding gewoon gelijk blijven zoals bij xbox 360 en PS3. En ik zou ook best een PS4 willen. Als Microsoft Halo nou weer naar PC zou brengen zou ik waarschijnlijk PS4 nemen. Ik ben wel bang dat Sony zou druk is met MS dissen dat ze de kwaliteit van hun eigen console helemaal vergeten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onzin. De meeste casual gamers zitten op XBL haha. Of denk je dat al die 8 jarigen toentertijd genoeg geld hadden om 600 euro af te tikken voor een PS3? Natuurlijk niet, ze kozen allemaal voor de 360 om een paar redenen: 1. Hij was veel eerder uit dus toen de ps3 uitkwam veel goedkoper. 2. Xbox is Microsoft is Amerika.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@klaasjan007, Dus volgens jouw hebben ze geen geld om 600 euro voor een console te betalen, maar hebben ze wel het geld om 8 jaar lang XBL te betalen? Xbox 360 + 8 jaar XBL a 60 eur per jaar kost meer dan de PS3 toentertijd koste. De jonkies zitten echt voornamelijk op PSN. Maar daar zijn we straks ook van verlost met het verplichte PSN+ voor de PS4.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel Amerika zit op een Xbox. Al die kleine kindertjes ook. Ik weet nog wel dat de PS3 echt voor de Sony fans waren. De rest kocht allemaal een 360. het is niet voor niks dat Microsoft een arcade editie verkocht. De Casual gamer koos massaal voor de 360. Tegenwoordig denk ik dat ze de PS3 kiezen omdat hij even duur is en wat sterker in power is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom zou microsoft een financieel gezonder bedrijf moeten zijn. microsoft maakt alleen windows xbox en office. terwijl sony electornica maakt. van computers tot camera's. als een product bij sony faalt dan gaat die niet zomaar failliet omdat er veel andere zijn om het te ondersteunen. als bij microsoft opeens windows niet meer verkoopt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Exclusives: Halo Dead Rising 3 (eerdere delen nooit echt gespeeld ,maar de trailers etc. zien er veelbelovend uit) Project Spark Controller (Ondanks nog niet in de hand gehad) Xbox Live, nooit klachten gehad over de service en die gratis games hadden imo niet gehoeven, had dan de officiële prijs omlaag gedaan. Kinect 2.0 ondanks dat ik nog wel een beetje huiverig ben over heel dat NSA / Prism gedoe vind ik de techniek wel super tof. (Kan dus ongeveer hetzelfde doen als het systeem in BTTF Part 2 (1 van m'n favo films) Hopelijk brengen ze het DRM-systeem langzamerhand weer terug. Ik ben nog steeds old fashioned met m'n fysieke disc ,maar zal toch ooit moeten wennen aan download-only :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...