Ga naar inhoud

FirstLook 2012


Ubister

Aanbevolen berichten

Hey mensen! Zoals sommige van jullie al misschien weten, is het volgende week 6 en 7 Oktober FirstLook 2012! Waar je de nieuwste games kan spelen en worden getoont. VIP tickets zijn uitgekocht, de normale zijn 12€ Het vindt plaats van 12:00 tot 19:00 in de Jaarbeurs Utrecht. Ik ga er heen op zondag (minder mensen, fouten die gemaakt zijn op zaterdag zijn gefixt :P) En ik vroeg me af of de PU redactie gaat, of wat van de trouwe PUers zoals we nu worden genoemt. En als er veel mensen komen, kunnen we misschien wat afspreken (klinkt pedo weet ik) Maar ik bedoel met een ''PU groepje'' ofzo. Leuk idee of niet? :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister met nog een PU'er overlegd of ik wel of niet zou gaan. Kaartje kost 12 euro, valt nog wel mee. De treinreis kost bij mij voor een retourtje 27 euro. In totaal kan ik daar bijna een spel van kopen. Ik was wel gegaan als ik nog wat geld had, maar heb al mijn geld uit gegeven aan een PC.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er ook zondag, samen met een stel vrienden. Heb helemaal geen ticket gekocht, maar een Facebook-prijsvraag van Ubisoft gewonnen (je moest in Utrecht/Amsterdam een 'gouden' tomahawk vinden, heb hem dus als eerste :D), en nu ga ik alsnog. Sommige vrienden hadden al tickets, en mijn beste maat mag dus met mij mee :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...