Ga naar inhoud

CDAB 25 [XXV] GÉÉN GTA V


marCiano

Aanbevolen berichten

#1 Betere graphics #2 Je hoeft niet te betalen voor multiplayer #3 Games zijn goedkoper #4 Of je kan games gewoon downloaden... #5 Blu ray films kijken / muziek luisteren #6 Steam #7 De meeste games #8 Je kan er n64 PS2 PS1 SNES etc. etc. games op spelen (Emulators) en gratis dus niet 5 euro voor een 20 jaar oud NES spel vragen zoals in de E-shop. #9 Muis en toetsenbord -> Controllers. En als je liever een controller hebt kan je die ook gebruiken. #10 Meeste exclusives
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 707
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een PC geeft naar mijn mening veel meer mogelijkheden dan een Console. Je kunt mods gebruiken, multiplayer is gratis, je kunt het systeem verbeteren, bijvoorbeeld een nieuwe videokaart, en dan ben je weer helemaal up-to-date. Ook vindt ik een PC veel soepeler spelen dan een console, maar dat is mijn mening ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al de voordelen die ik kan opmaken staan hier al genoemd, en ik weet dat je geen nadelen mag noemen, maar soms voel ik me onzeker met wat ik koop voor een PC. Iedereen heeft een andere opstelling van de onderdelen van z'n PC, en zo heb ik af en toe dus geen idee wat ik moet kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...