Ga naar inhoud

CDAB 25 [XXV] GÉÉN GTA V


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 707
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Vier mensen die hun tong zo ver in Labbers zijn reet hebben gestopt... Overigens is het jammer dat juist de twee mensen waarvan ik dacht dat ze 'sociaal' waren, dat dus helemaal niet zijn. Dat blijkt maar weer. Behoorlijk kinderachtige reactie je trouwens Labbers, en dat moet een voorbeeld functie hebben. Ik walg van jullie, bah. :'( Hier: http://www.stichtingkindenhulphond.nl/wordpress/wp-content/uploads/2011/06/ik-en-autisme.gif En stel je niet zo aan.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hem zelf "GTA V'' genoemd, in de veronderstelling dat het hele CdAB gesloten zou worden, omdat ik de vorige CdAB ook al op mijn naam had staan. In plaats daarvan verandert ene OMGWTGAYBQ ofzoiets de titel hierin.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetzelfde. Met enige regelmaat krijg ik een PM's van hem waarin hij me uitscheldt en zegt dat hij me begon te mogen maar dat ik het heb verpest en dat hij me daarom niet meer mag.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een klein citaat. >Doe even normaal in het vervolg. Nog een keer = ban. Dit is dan maar ééntwintigste van de daadwerkelijke PM die ik hier natuurlijk niet zal posten omdat dat tegen de PU-richtlijnen indruist.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...