Ga naar inhoud

CDAB 25 [XXV] GÉÉN GTA V


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 707
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

vandaag op het reactor was echt iets heel leuks gebeurd naja, ik zat lekker op het lab te werken. todat de lichten opeens uitgaan. kijk je beter om je heen zie je dat alles uit was. na een paar seconden zie een rood licht verschijnen waarna een alarm keihard loeit. mijn gedachte: WTF, is er opeens een meltdown ofzo. loop ik de labzaal uit, nog steeds in de afgeschermde ruimte van de labzalen (je hebt een pasje nodig om naar binnen en buiten te komen). komt een begelijder ook een lab uit en zegt: "dit is ook echt de eerste keer dat dit gebeurd". lekker. dan loop met de begelijder de labgang uit, waar de beveiligings deur is uitgevallen omdat alles uit was. kregen we van de beschermings dienst toen te horen dat het hoogstwaarschijnlijk door de verbouwing buiten kwam, die dan de stoomkabel kapot hebben gemaakt. dan ben je zo blij. wel grappig was dat ze daarna omgeroepen hebben dat de reactor stil is gezet, goh ik zou me pas echt zorgen maken als dat niet gebeurd zou zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...