Ga naar inhoud

CDAB 25 [XXV] GÉÉN GTA V


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 707
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vanavond fissa wat moet ik doen want mijn voet zit klem onder de bank als ik ga moet ik incl bank ik ben wanhopig zal ik gaan of niet j/n????

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word een beetje gek van die zwartepietendiscussie. Er komen dan allemaal zwarte mensen ons land binnen en die wonen hier dan een jaar of niet eens en dan gaan ze zeuren om het sinterklaasfeest. Het is gewoon een nederlandse traditie wat al heel lang bestaat. Misschien is het ook een beetje rascistisch, maar het is ONZE TRADITIE. Wij gaan toch ook niet jullie traditie kapot maken en smeken dat het moet stoppen? En nu gaat de VN zich er ook nog mee bemoeien. Rot op man
Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, gewoon handen af van Nederlandse feest. Je ziet toch ook niemand zeuren over de suikerfeest waar kinderen zich vol gaan snoepen en daarbij de kans vergroten op diabetes. Nederlandse cultuur is al hellemaal onderdrukt door al die andere culturen laat tenminste een leuke kinderfeest ( sinterklaas ) gewoon met rust.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als je zo gaat redeneren moeten we meteen alle tradities afschaffen. Overigens was slaven drijven geen traditie maar een handelssoort. Klopt. Heb je gelijk in, maar in principe is zwarte piet een slaaf van een blanke man. Dat hele schoorsteen verhaal is natuurlijk bullshit. Ik ben zelf blank, maar kan me wel voorstellen dat donkere mensen zich in NL niet lekker voelen over zwarte piet. Waarom gebruiken ze geen zwarte pieten die gewoon blank zijn met overal roet-vegen van de schoorsteen? Dan ben je van het hele gezeik af.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...