Ga naar inhoud

Saints Row IV Season Pass Pre-Order


Manmetschnor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 515
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er is een nieuwe trailer van Wolf of Wallstreet. http://www.youtube.com/watch?v=pabEtIERlic Lijkt me een geniale film en kijk er enorm naar uit. Geef die jongen nou eens een oscar. Als ik de trailer zo zie denk ik dat Jonah ook wel kans maakt op een best bijrol nominatie. De trailer van X-men Days of Future Past ziet er ook ongelooflijk sick uit: http://www.youtube.com/watch?v=pK2zYHWDZKo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Zelf ook bijna vakantie. Mijn verslagen, PO's enz. zijn allemaal afgerond. In de vakantie wat leren, en boeken lezen. Voor de rest lekker veel films kijken. Ik heb hier een stukje van mijn watchlist: http://www.imdb.com/user/ur38319560/watchlist?ref_=nv_wl_all_0 Hier staan echter alleen wat films waarvan ik bang ben ze vergeet te kijken. Niet zo zeer alles wat ik wil zien. Daardoor komt er veel een bepaalt type film naar voor, en staan er ook een aantal wat onbekendere films op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar komt die dan, mijn top 30 films die zowel in Amerika, als in Nederland uit zijn gekomen in 2013. 30: Fast & Furious 6 29: Warm Bodies 28: Bad Grandpa 27: Thor 2 26: Don Jon 25: Oblivion 24: Kick-Ass 2 23: Now You See Me 22: Man of Steel 21: Despicable Me 2 20: Iron Man 3 19: World War Z 18: Elysium 17: This is the End 16: Trance 15: Evil Dead 14: Monsters University 13: Star Trek: Into Darkness 12: Frozen 11: The Way Way Back 10: The Hunger Games: Catching Fire 9: Rush 8: Pacific Rim 7: The Conjuring 6: Mud 5: The World's End 4: The Hobbit: The Desolation of Smaug 3: Captain Phillips 2: Prisoners 1: Gravity Je kan dit ook zien als een top 15 films die ik vet vond, met een top 15 films er onder die ik in 2013 nog het minst er vond. Ik denk dat de uiteindelijke 2013 lijst er voor mij heel anders uit ziet. Films als: American Hustle, 12 Years A Slave, The Wolf of Wallstreet, Saving Mr Banks, verwacht ik in de top 10 terug te gaan vinden. Laat me weten wat jullie er van vinden, en waarom. En misschien zelfs: Hoe ziet die van jullie er uit?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Thanks voor de reacties. L.A. Confidential The Social Network Jackie Brown The Girl With the Dragon Tattoo Blood Ties Malavita The Untouchables Glengarry Glen Ross Insomnia Memento Fargo The Usual Suspects ^ dit heb ik nog niet gezien. de rest wel. Ik ga nu gelijk met the usual suspects beginnen. Nogmaals bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...