Ga naar inhoud

PU nr 9 niet binnengekregen!!??


Makkel

Aanbevolen berichten

Bij de gamemania nix, de Bart Smit nix, bij de MM/Saturn kunnen ze volgens mij ook niets garaderen en bij Nedgame krijg je ook nul op je request... Ik heb me erbij neergelegd, had gewoon eerder moeten zijn en eigenlijk vind ik het niet heel erg, want de games die ik echt graag op de PS4 wil spelen komen toch pas later in 2014 en dan zijn er vast wel mooie bundels om te kiezen, dus ik vermaak me tot die tijd prima op de PS3...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Als ik nu een playstation 4 bij u pre-order, kunt u mij dan garanderen dat ik hem op de release binnenkrijg? mvg, Geachte meneer , Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt. Vooralsnog wordt het artikel op de releasedatum uitgeleverd. Met vriendelijke groet, Pietje Puk Uw Media Markt team
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Hallo beste PU-fanaten... Ik leef sinds zo,n 2 weken in stress, want ik heb nog stééds niet PU nr 9 binnengekregen! (En dat na al 4 mailtjes gestuurt te hebben naar HUB Klantenservice) Nu kreeg ik vandaag een envelop met daarin een PU... die ik al heb!!!! Hebben er meerdere van jullie PU nr 9 niet binnengekregen?? Of ben ik de enige??? Laat me dit aub ff weten dan... Ik weet niet of dit hele gedoe komt omdat ze nu faillissement hebben aangevraagd of zo, maar wij abonnees hebben ervoor betaald en het lijkt me toch niet zo moeilijk om de goeie PU op te sturen??!! Of ligt dat aan mij, anyone??!! Laat wat weten, thx!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...