Ga naar inhoud

CoD Ghost Bezorgd ??


TOYcommand

Aanbevolen berichten

TheDarkness heeft dit topic aangemaakt in de hoop dat er een fanboy zou reageren dat is duidelijk. Vervolgens zegt iemand captain obvious en is hij gelijk de grootste fanboy die er is. Sorry hoor, maar dan is er toch echt iets mis in jullie smoelwerk. Want als je dat blaffen noemt dan heb je nog NOOIT een echte fanboy meegemaakt die opkomt voor zijn mening.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb voor de zekerheid maar bij de media markt bij mij in de buurt een pre-order gedaan. Ik was nummer 18 bij die media markt. Hij zei dat ze een lijst hebben binnen gekregen en ze krijgen in ieder geval meer dan 18 PS4's binnen bij mijn media markt bij de release dus dan zit ik sowieso goed! Landelijk krijgen ze 2500 PS4's bij release.
Link naar reactie
Delen op andere sites

DILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDODILDO

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...