Ga naar inhoud

jou gebrekige kennis van gramatica.


AlCheMist

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
Goedendag, Heb naar aanleiding van een klant deze "beoordeling" van onze webshop gevonden. We zijn een pas gestarte webshop met voorkeur om onze klanten op de eerste plaats te zetten en waarheidsgetrouw in te lichten. Op dit moment kan niemand in Nederland je de 100% garantie geven of je de PS4 op de releasedatum krijgt. Er is vanuit Sony niet bekend hoeveel PS4 consoles naar Nederland verscheept worden, dat is de reden waarom je momenteel alleen "2de" levering overal aangeboden krijgt. Als het aanbod de vraag overstijgt dan krijgen mensen met "2de" levering hun consoles ook op de releasedatum. Wij zijn op dagelijkse basis bezig informatie hierover te winnen voor onze klanten. Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben. Voor verdere vragen stuur een mail naar info@bsshop.net
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deezide, Voor een keurmerk aan te schaffen zijn kosten verbonden. Wie denk je dat op andere sites die kosten mogen betalen ? Dat zijn weer de klanten. Omdat wij zeer concurrerende prijzen willen aanbieden hebben we besloten om onze kosten laag te houden zodat onze klanten ervan kunnen profiteren. Vergelijk onze prijzen met Bol.com er zullen weinig tot geen hogere bedragen op onze site tevoorschijn komen. Voor verder vragen stuur een mail naar info@bsshop.net
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deezide wat ik hieruit opmaak is; Je betaald liever meer voor een artikel terwijl je het goedkoper ergens anders kan krijgen ? Al onze bestellingen zijn binnen 1 tot 3 werkdagen bij onze klanten afgeleverd. Wij hebben tot op heden nog geen negatieve recensies mogen verwachten van onze bestelende klanten en we doen er alles aan om dit zo te houden. Voor verdere vragen stuur een mail naar info@bsshop.net
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom ik mijn reacties plaats is: We willen bij BSshop.net onze werkwijze aan de klanten laten zien. Waarom wij goedkoper zijn dan de rest en niet 1 of andere oplichterspraktijk zijn. De discussie met jouw heeft al aardig wat over ons laten vertellen wat wij maar al te graag met onze klanten zouden willen delen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop pas een PS4 als de kinderziektes eruit zijn@! Heb er wel van geleerd met mijn 60 GB PS3 die kapot is gegaan vlak na de garantie tijd,bij mensen die ik ken met een zelfde PS3 hetzelfde. Dus ik ga fijn nog ff wachten,mensen die zo een apparaat op day one kopen zijn in mijn ogen dom bezig,want geheid dat er mankementen in zitten die in later stadium weggepoetst zullen gaan worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...