Ga naar inhoud

Watch dogs of Battlefield 4?


gamerfreak4COD

Aanbevolen berichten

Het terreur begint met Frans Bauer muziek, om de mensen al een beetje bang te maken. Deze shit de hele dag horen is niet fijn, zeker niet met mevrouw Weber erbij. Muziek-rape complete, nu door naar netvlies! Je zet de tv aan, moe van al die teringmuziek, muziek valt weg, torture nummer 2. Patty Brard... Overal waar je kijkt is Patty Brard, je wilt niet terug naar muziek, dus laat je langzaam maar zeker de netvliezen branden, en de hersencellen breken af. De bevolking is dommer, en dommer aan het worden, nu kan ik ze makkelijk shit door de strot duwen. Na Patty Brard hebben ze graag alles anders, en dus kom ik in beeld. Ik introduceer mijzelf, en laat mensen wat anders zien. Mensen reageren vrolijk op katten, en dat is wat ze krijgen. Ik toon de kijker meer van wat ze willen, katten, kittens, allemaal cute, en dat na alle shit die doorstaan is. Echter is er een wederopstanding, er zijn hondenmensen. Ze voegen al snel samen, en binnen no-time komt er honden propaganda. Deze zal beantwoord worden. De katten trainen hun nagels, en sluipen in voor de kill. Wat the fuck zouden ze gaan doen dan? Naarmate de tijd vordert, komen er meer takken, en slinkt de bevolking met flinke getale. Na de laatste 2 overgebleven stulpjes hun gevecht dodelijk ten einde hadden gebracht, was het tijd om de laatste te vertellen dat alles een droom is. Alles wat hij gedaan had in zijn "leven" dat zou een droom geweestzijn. Hij is van slag, en ik ben alleen over. Nadat ik nog even wat plekken probeer te zoeken, en ik ervoor zorg dat ik blij ben, ga ik het toch doen. Ik laat vanuit de ruimte een enorme robot kat komen, en hij zal het werk afmaken. Ik heb nog genoeg tijd om even wat biertjes te drinken, en lekker shit te roken, nu is het wel klaar. De kat keert zijn kont naar de aarde, en met zijn woede op de maan (door de maan heeft hij slechte wifi verbinding) sproeit zijn meuk over de aarde, en deze verdampt... Voordat dit gebeurd zou ik graag Brütal Legend nog eens willen spelen :D!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ok ik ga de uitslag geven, maar eerst ga ik even vertellen waar ik nu mijn eindproject zit te doen. Dat is namelijk in het ractor instituut in delft. Waar ze een werkende kern reactor hebben (ik hoop dat julie je bunkers al af hebben). de winnaars: -Mark of the Ninja........................................................MichaDutch -Killing Floor................................................................PUTIN (mrc11) -Red Orchestra: Ostfront 41-45.....................................Dutchmania -Red Orchestra 2.........................................................DarknessFood -Brütal Legend.............................................................DarknessFood -FTL............................................................................Mennob -A Valley Without Wind 1 and 2.....................................PUTIN (mrc11) -Serious Sam HD: The First Encounter...........................Birdsong -Serious Sam HD: The Second Encounter.......................teh_littlebastard -System Shock 2..........................................................Cyborg gefeliciteerd winnaars, de steam codes worden doormiddel van een pm verstuurd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...