Ga naar inhoud

wat vinden jullie van de achter kant van de cd van gta v


Assasintpro

Aanbevolen berichten

WAT een kut einde, RDR was 10-20x beter. En ja ik heb C gekozen. God wat voelt het allemaal gerushed aan. Alsof ze teveel verhaallijnen hadden lopen en geen tijd meer hadden om alles fatsoenlijk te laten ontknopen. Ik weet nou niet wat eigenlijk mijn doel is geweest gedurende de gehele singleplayer. 70% vd missies waarbij je die gasten paait en niks verdient, en dan bij de een na laatste missie, wat imo de laatste missie had moeten zijn 30 mil per man pakken, wat ik veel te weinig vind. Ik heb echt het gevoel dat het nu pas zou moeten beginnen, nu al die dwarsbomers dood zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens je kritiek op het einde en het verhaal. Ja, je moet lang teren op weinig geld. Die frustratie is er ook bij de personages. En ook bij de speler. Ik vind dat juist tof. Normaal maak je progressie door de missies en maak je iedere missie 10% meer dan de vorige. Maar zo werkt het leven niet (al helemaal het leven van dieven niet). Soms verdien je veel, soms niets. Alle partijen die je voor het karretje spannen en waar je zelf weinig aan over houdt. Dat voedt de frustratie en dat js juist goed. F*ck al die voorspelbare shit waarbij ik van te voren al kan verwachten wat ik er aan over zal houden. Des te bevredigender en overtuigender is het dat na de grote klapper ze eigenlijk alle drie met pensioen gaan. En dan nog is die 30 miljoen peanuts. Zoals hierboven gezegd, zit ik momenteel op +- 2 miljard p.p.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Story mode uitspelen. Je hebt dan ongeveer tussen de 25 en 30 miljoen p.p. 2. Je hebt de assassination missies van Franklin (degene nadat hij die villa krijgt) allemaal nog openstaan. 3. Doe assassination missies enkel op maandagen (dan heb je vijf beursdagen want het weekend ligt het stil). 4. Zet altijd het geld met alle 3 in. The Multi Target Assassination: Zet al je geld op Debonaire. Doe de missie. Hierna gaat de prijs stijgen. Hou dit als een havik in de gaten. De beurs refreshed iedere 30 a 45 sec. Debonaire gaat iets over de 80%. Snel alles verkopen. Vervolgens stop je direct alles in Redwood. De koers van Redwood blijft 2 ingame dagen volledig stil staan (deze refreshed dus niet). Na die twee dagen schiet de koers 300% omhoog. Direct verkopen. Dit levert je 200 miljoen p.p. op. The Vice Assassination Koop Fruit in de BAWSAQ. Doe de missie en deze zal stijgen tot iets over de 50% (deze weer in de gaten houden). Verkopen en alles weer investeren in Facade. Die zal ook na 2 ingame dagen weer omhoog schieten naar een vastgesteld percentage (weet het exacte percentage niet meer). Verkopen. Je hebt nu 400 miljoen p.p. Bus Assassination: Doe de missie. Koop direct na de missie aandelen in Vapid. Deze stijgen na 2 ingame dagen weer naar een vast percentage. Volgens mij 100%. Je hebt nu 800 miljoen p.p. Construction Assassination Investeer alles in Goldcoast. Doe de missie en hou wederom na de missie de koers in de gaten. Deze stijgt tot de 120%. Verkopen. Je hebt nu 2 miljard p.p. Let op: Resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Nog los van deze tip. Zelfs de story missies hebben invloed op de koers. Zo kan je na de Vangelico heist van het gestolen geld weer aandelen kopen in het bedrijf zelf (de ironie) na verloop van tijd schieten deze weer 80% omhoog. Dit duurt echter behoorlijk lang.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook niet weggeblazen door het verhaal van GTA V hoor. Er zijn maar twee heists waar je echt wat verdiend. De rest zijn allemaal van die missies dat je een klusje moet klaren voor een ander. Daarnaast heb je heel veel collect missies of side missies waarbij je iemand helpt en geen kut krijgt. Dat vind ik lame. Het hele spel draait om geld, heists, stelen en overvallen, en dat zijn nou net de vier dingen die ik aan de magere kant vind. Het spel is mega groot en er zitten maar 10 winkels in die je kan overvallen. Je kan niet zomaar ff een bank overvallen en zelf een mini-heist plannen. Maskertje kopen, crew kiezen en dan gewoon zo snel mogelijk wegwezen. Daarnaast vind ik de game geweldig, het autorijden, de omgeving, de personages. Maar om eerlijk te zijn was ik een klein beetje teleurgesteld na de laatste heist. In de trailers beloven ze ook appartamenten, heists plannen. Nou sorry maar ik heb niet veel gepland of geregeld. Af en toe een auto regelen of een brandweer wagen jatten. Woopdie doo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...