Ga naar inhoud

Waarom Bioshock Infinite een 4/10 waard is


Tonijnengeest

Aanbevolen berichten

Ik blijf erbij. Bioshock speel je niet voor de gameplay, maar voor het verhaal en de sfeer. Als je een persé een goede shooter wilt met goede gameplay mechanics, dan zijn er beter keuzes dan bioshock. Bioshock is echter ongeëvenaard in sfeer en verhaal. Bioshock en Bioshock infinite hebben de beste verhalen die je kunt vinden in games en daarom moet je die games spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>het is een RPG. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. HA. Als het inderdaad een RPG is, dan is het daarbij een slechte uitgedachte RPG, met hele slappe RPG elementen. Het verhaal is goed, maar als het verhaal van een game goed is maakt het dat nog geen RPG, als Battlefield 4's verhaal van hoge kwaliteit is/was, dan was het niet meteen automatisch een RPG....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik toch niet in mee ben ik bang. Simpelweg wapens en krachten van oppervlakkige upgrades voorzien (iets meer schade, iets meer bereik) terwijl eigenlijk niet eens nodig is vind ik niet per se genoeg om er het stempel RPG op te plakken. Onder action-RPG versta ik Rise of the Argonauts of Deus Ex, Als we zo gaan rekenen kunnen we God of War en de LotR-games ook wel RPG gaan noemen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand hier nog een leuke RPG voor mij? Ik heb Mario Sunshine net uitgespeeld, dat was wel een vette RPG, maar ik ben wel toe aan iets nieuws.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>wat vindt je van bijvoorbeeld schieten in Deus Ex of Fallout dan? Fallout en Deus Ex hebben een veel diepere gameplay behalve slecht knallen en een goed verhaal. Niemand zegt dat ze Shooters zijn en zo worden ze algemeen ook niet beschouwd, behalve Deus Ex, ook al vind ik dat persoonlijk meer een stealth game.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...