Ga naar inhoud

Top games deze generatie.


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oké, opsomming ging verkeerd. Even opnieuw: 33: Deus Ex: Human Revolution 32: Batman: Arkham Asylum 31: n.v.t. allebei niet gespeeld 30: n.v.t. allebei niet gespeeld 29: inFamous 2 28: Alan Wake 26: Mass Effect 2 24: Super Mario Galaxy 17: GTA IV.... nja, vond 'm niet top 20-waardig, maar dat is de enige game van de 3 die ik gespeeld heb 15: Arkham City 13: Battlefield 3 (Halo 3 niet gespeeld)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...
  • 2 weken later...
Ik trek nu al de conclusie dat ik deze generatie te weinig gegamed heb. Voornemen om dat te gaan verbeteren! Er zijn drie games geweest die mij weg hebben geblazen en daarbij zal ik uitleg geven, de rest volgt erna. 1. Persona 5, wat The Witcher 3 bij heel veel heeft gedaan deed deze bij mij. Dit is ook de eerste game waarbij ik verdrietig was dat het voorbij was na een run van 160 uur. Alles klopte gewoon, ik hield van alle characters, erg diepe en goede storytelling, turn based (<3) en een prachtige stijl. Mijn favoriete game ooit zonder twijfel. 2. Final Fantasy XV, het boeit mij niet dat veel mensen dit een zwak deel vonden, I loved it. Het idee van vier beste vrienden die kamperend en al een groot avontuur beleven vind ik briljant. De graphics waren prachtig en de combat is heerlijk. Het enigste wat minder was was het hoofdverhaal, die voelde niet af en met die kritieken kan ik zeker mee. Een van de weinige games waar ik een platinum trophy voor heb. 3. Tales of Berseria, man man man na het verschrikkelijke Zesteria heeft de serie zich zo goed weer herpakt. Velvet is een van mijn favoriete protagonists in de serie, sublieme combat en een geweldig verhaal. Na Symphonia mijn favoriete Tales game ooit. 4. Dragon Quest XI: Echoes Of An Elusive Age 5. The Witcher 3: Wild Hunt 6. Xenoblade Chronicles 2 7. Ni No Kuni 2: Revenant Kingdom 8. Overwatch 9. Digimon Story: Cyber Sleuth 10. Digimon Story Cyber Sleuth: Hackers Memory
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloodborne Dark Souls 3 God of War Uncharted 4: A Thief’s End Uncharted: The Lost Legacy Marvel’s Spider-Man Red Dead Redemption 2 The Witcher 3: Wild Hunt Shadow of the Tomb Raider Rise of the Tomb Raider Horizon: Zero Dawn Middle-earth: Shadow of Mordor Deus Ex: Mankind Divided Infamous: Second Son Doom Wolfenstein: The New Order Wolfenstein: The Old Blood Wolfenstein: The New Colossus Dishonored 2 Dishonored: Death of the Outsider Prey Mad Max Batman: Arkham Knight Alien: Isolation Far Cry 4 Assassin’s Creed: Origins
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...