Ga naar inhoud

Meest overrated game ooit??!!


willemlal24

Aanbevolen berichten

  • Reacties 288
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ieder z'n ding natuurlijk en alhoewel ik het met je eens ben dat de main story niet echt gruwelijk was, vond ik de game in z'n totaliteit wel erg speciaal. Sowieso de perfecte RPG vind ik, levelupsysteem is gewoon perfect, mooie wereld waar je vooral de eerste paar 10 uurtjes gemakkelijk in kunt verdwalen en de lore zelf vond ik erg uitgebreid en tof. Glitches en bugs aside (PS3) is dit wel mijn current-gen topper en een van mijn all-time favo's. Ieder z'n ding zoals ik al zei.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het allemaal een beetje saai na verloop van tijd, maar het levelen steekt inderdaad goed in elkaar. Ik denk dat deze game als het wat meer verhalend zou zijn en je eigen character ook een stem zou hebben, het een veel betere game zou zijn. Het hele concept is natuurlijk prachtig en leent zich dan ook erg goed voor een MMORPG. Als je het samen kan spelen wordt het al gauw een stuk leuker, alleen vind ik de torenhoge maandelijkse kosten een hele grote afknapper.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...