Ga naar inhoud

Wie verafschuw jij het meest op PU.nl


marCiano

Aanbevolen berichten

Ik heb ook geen probleem met homo's, ik vind wel dat opzichtig "nicht" zijn om nicht te zijn een verkeerde instelling is om acceptatie van homo's door te pushen en daarom vind ik ook dat de Gay Parade een verkeerde manier is om acceptatie te forceren in de samenleving. Ik voel me dan ook niet bepaald gemakkelijk als een "straight" iemand tussen flamboyante homo's te staan als dat mocht gebeuren. Maar dat wil niet zeggen dat ik ze niet mag. Homo zijn heeft te maken met de hormoonhuishouding die bij deze mannen en vrouwen anders verloopt en daarom op het gelijke geslacht vallen, niks geen psychische stoornis of wat dan ook, en het is volkomen normaal. Ook in het oude Griekenland waren bekende mensen homo (Plato), dus het is ook niet iets van de laatste decenia. Het is nog steeds triest dat jongens en meiden bang zijn om uit de kast te komen, omdat ze bang zijn voor de reactie van hun ouders en andere mensen in hun vriendenkring, dat zou nu hedendaags niet meer hoeven, toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kibakip De voorbeelden die jij geeft zijn het resultaat van misbruik van de zwarten. Daarnaast is Amerika ongeveer het einige land, waar zwarte mensen zo massaal in de criminaliteit belanden. Geen educatie, geen hoop op een mooie toekomst, Republikeinen Enz. Enz. Vind je het gek dat ze helemaal leip zijn? Als je hun criminele activiteiten vergelijkt met die hier in Europa zie je dat het overgrote gedeelte van de Europese criminelen blank is. Volgens mij wordt de zwarte mens (ik haat dit apart noemen van mensen) is Europa veel beter behandeld dan in andere werelddelen, voornamelijk omdat ze hier gelijke kansen hebben in werk, onderwijs etc. Mij moet je niet zeggen dat zwarte mensen voor het gangster leven Kiezen, omdat ze willen. Volgens mij hebben ze überhaupt geen keus vanwege het tekort aan voorlichting, opgroeien in een gangstersamenleving en niet beter weten dan moeten oppassen voor je leven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Mij moet je niet zeggen dat zwarte mensen voor het gangster leven Kiezen, omdat ze willen. Dat doen ze wel want het is het meest makkelijkste manier om snel veel geld te verdienen. Als ze de harde weg zouden willen kiezen dan moeten ze gaan werken maar blijkbaar staan de woorden "hard werken" niet in hun woordenboek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dat ze onterecht nog steeds worden benadeeld en daardoor in een crimineel gat belanden is niets meer dan onze (de blanken) schuld. Alvast mijn excuses aan iedereen van marrokaanse afkomst wie hier niks mee te maken wil hebben, maar over het algemeen zijn het niet de negers die vervelend gedrag tonen of zich op het criminele pad begaan, maar jongeren van turkse en/of marrokaanse afkomst. Ik wil hier niet mee zeggen dat het voor al die jongeren geldt, maar vaak is dit helaas toch het geval. Dit is niet alleen de oorzaak van de allochtonen, maar wordt ook 'gestimuleerd' door de nederlandse overheid. Zodra allochtonen naar Nederland komen gaan ze vrijwel altijd in een wijk wonen waar meer (oud)landgenoten zich bevinden. Hier is niks mis mee, ik zou het zelfde doen, maar doordat de nederlandse overheid in die wijken speciale scholen voor die gemeenschap laat plaatsen, zorg je er voor dat die jongeren amper in contact komen met 'echte' nederlanders. Dit zorgt er voor dat die jongeren vaak na hun middelbare school nog in die wijk blijven wonen, geen vervolg opleiding zoeken en dus vaan een laag of geen inkomen hebben. Zeker als er veel anderen in je buurtschap al bij betrokken zijn, raak je dan erg snel op het criminele pad met alle gevolgen van dien. Wat mij betreft mogen al die geloofsgerichte of afkomstgerichte scholen dus naar de vlakte. De christelijke of protestantse scholen horen hier natuurlijk ook bij. Op die manier dwing je allochtoonse jongeren om te gaan met nederlandse jongeren en leren de nederlandse jongeren ook wat over andere culturen. Godsdienstelijke lessen mogen van mij dan ook verdwijnen, dit is wat mij betreft iets waar ouders voor zijn. Op die manier creeer je een échte multi culti samenleving met veel minder discriminatie, criminaliteit en geweld. Jammer dat de overheid dat niet inziet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals kneus, als je echt GOED LEEST, zal je lezen dat ik dus zei dat het ontnemen van kinderen juist is als andere gezinsleden psychopatische denkwijzen er op nahoudt, waar ik daarna dus ook toelicht dat het niet alleen over je homo mening gaat, maar alles bullshit domme ideeën en uitspraken die je al jaren roept.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De rest van de wereld gaat ons niet aan. We zijn Nederlanders, homofilie wordt hier al jarenlang geaccepteerd, en we lachen om die domme Fransjes die anti-homo protesten starten vanwege een paar vage regeltjes in de bijbel en omdat ze het 'jakkes' vinden. Wat een kleuters. Nee, als je een zielig, veroordelend mannetje bent dat het zich om één of andere reden enorm aantrekt wat totaal onbekende mensen die geen enkele invloed over je leven hebben doen, dan hoor je niet in Nederland, dan hoor je thuis in Rusland, Iran of Texas.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, want het is een keuze wil je dus zeggen? Er 'komen' niet meer homo's of het nou getolereerd word of niet, ze zijn er al. Denk je dat de meeste homo's die gewoon normaal doen meteen als een stel Gerard Jolings gaan gedragen alleen omdat het normaal word of getolereerd? Natuurlijk niet, die waren er al een tijdje, enige verschil is dat ze niet meteen worden uitgestoot of in elkaar geslagen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag toevoegen dat ik vind dat mensen na 2 jaar in Nederland hier nog steeds willen blijven wonen verplicht goed Nederlands moeten spreken. Ik heb allemaal Polen bij mij in de buurt en die wonen met ze allen in een flat, ze wonen er al een paar jaar en het enige wat ze spreken is Pools en gebrekkig Engels. Van mij mag je dan het land uitgezet worden. Als je in Nederland wil komen wonen moet je wel flink je best doen om goed in te burgeren, anders gewoon weer het land uit. Doe je het wel goed, dan behandel ik ze ook gewoon als Nederlander. En verdienen ze gelijke kansen en gelijke rechten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Alvast mijn excuses aan iedereen van marrokaanse afkomst wie hier niks mee te maken wil hebben, maar over het algemeen zijn het niet de negers die vervelend gedrag tonen of zich op het criminele pad begaan, maar jongeren van turkse en/of marrokaanse afkomst. Ik wil hier niet mee zeggen dat het voor al die jongeren geldt, maar vaak is dit helaas toch het geval.....blablablablabla Lekker boeiend, Nederland is toch al naar de klote en het gaat alleen maar erger worden in de toekomst. Waarom denk je dat ik daar niet meer woon? :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ook omdat er zo veel pleuris volk rondloopt, wat niet wil werken en voor overlast zorgt. Iedereen klaagt en iedereen heb een kort lontje. Als je bijv. een sneeuwbal naar iemand gooit wordt je al neergeschoten. Ook zitten er aan elke regel weer 10 andere regels vast die ieder jaar veranderen, waardoor we onze eigen regels niet eens meer begrijpen. Geen zin meer in die crap. Ben blij dat ik hier dagelijks op het strand kan zitten en genieten van de mooie omgevingen en aardige mensen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...