Ga naar inhoud

OPROEP: Mensen die paddo's plukken gezocht


xRenZx

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zo gaat het inderdaad volgens de traditionele wijze. Waarom zou je deze niet kunnen combineren in één game? Je speelt een deel van het spel em gaat dmv een time-lapse door naar de volgende link/setting. Je zou dan als het ware méér dan 1 hoofdstuk spelen als je het vanuit Hyrule Historia bekijkt...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je een Gerudoaanse (zal wel niet kloppen) Link bent of dat je 't uit de ogen van Ganondorf ziet? Want in 't eerste geval zie ik 't niet gebeuren, er worden bij de Gerudo's immers maar één man per 1000 jaar geboren. Eerlijk gezegd zou 't me weinig uitmaken ook. Al valt ie tegen, als 't maar een beetje verfrissend is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik me eerst even voorstellen: Ik ben Rens, journalist, en schrijf voor Dagblad De Limburger. Naar aanleiding van de herfst en de opkomende paddenstoelen wilden we een artikel schrijven over de paddo in het wild. Nu ben ik op zoek naar mensen die de paddo in het wild gaan plukken, een keer mee gegaan zijn op zo'n excursie of er iets interessants over kunnen vertellen. Het zou helemaal mooi zijn als je ook nog een link met de provincie Limburg hebt, maar dit is geen must. Uiteraard kun je volledig anoniem in de krant komen als je dat wilt en er worden geen foto's of ander beeldmateriaal van jou geplaatst. Laat hieronder even weten of je geïnteresseerd bent!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...