Ga naar inhoud

Marvel VS DC


warlord14

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 11 maanden later...
Ter ere van kameraden die ons onlangs zijn ontnomen. Dagelijks horen we over moorden, op dit forum wordt daar niet aan gedacht. Hier en daar wat loze woorden, de een woedend, de ander lacht. Hier geen angst voor een oorlogswond, enkel voor de vrijheid van ons woord. Verstandig houd ik vaak mijn mond, noem me zwak, noem het gestoord. Ik weet echter dat ik mijzelf ken; ik ben geen kind, ik ben een man! Het enige is dat ik angstig ben. Ik ben gewoon bang. Bang voor de ban.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dagen van zonden, in de Catacomben Er wordt hier gepest en gevloekt, Geramd en gedjoekt Meer en meer leden, Spelen met hun privilege En geen dag gaat voorbij, Zonder een treiterij Pas als de nacht valt, Breekt echt de hel los Uhurus die raaskalt, Iedereen is de klos Afgunst en klaagzang, Vieren hoogtij Daar valt weer een ban Geen mod kent meelij Eerst een verduistering, Van de zuivere maan Toen onze held Die tevens moest gaan Nu is het slechts wachten, Wie er zal volgen En door deze duistere krachten, Zal worden verzwolgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...