Ga naar inhoud

Het Powerweb roept Nederland op om de VN af te schaffen


k1ng

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Hoi lieve mensen, Mijn kutonderzoekje is nog niet helemaal af, maar als wereldburger heb ik mijn mening toch al klaar. De VN is een ontzettend kansloos instituut dat maar beter afgeschaft kan worden. Vroeger, in de goede oude tijd was de VN een vermakelijke cabaretvoorstelling. Een parodie op internationale betrekkingen. Maar aan alles komt een eind. Met het vertrek van de hoofdrolcabaretiers zoals Chavez, Assad, Qaddafi en Ahmadinejad is de VN geworden tot een elitair B-instituut dat zich zelfs bezighoudt met oud-Nederlandse volksfeesten. Dit wordt gedaan door een of andere commissie met uitsluitend inwoners van landen die geen reet voorstellen, want fatsoenlijke landen hebben geen plaats in de VN. Als de mening van een of andere jamaicaanse kuthoer ook maar enige invloed heeft op de gang van zaken in Nederland immigreer ik naar Rusland, daar kan men namelijk wel nog gewoon ongeremd de barbaar uithangen en daadwerkelijk mensen discrimineren. De VN heeft namelijk overal een mening over, maar op het moment dat je een paar vrolijke massavernietigingswapens hebt, uit zij deze mening niet. Het is namelijk makkelijker om je te bemoeien met onschuldige kinderfeestjes, dan daadwerkelijke problemen in deze wereld, toch Sirië? Een instituut als de VN is omgekeerd kolonialisme. Als Nederland niets meer te zeggen mag hebben over kansloze negers dan mogen kansloze negers ook niets te zeggen hebben over Nederland. Met vriendelijke groet, Avant-la-lettre, Voorzitter van de powerweb werkgroep voor het behoud van kwalitatief hoogstaande volksfeesten en de internationale handhaving van een "als je in Nederland komt wonen pas jij je aan aan Nederland, niet andersom" zienswijze. OMGWTFBBQ, Keizerlijke macht van het powerweb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de VN niet zomaar af gaan schaffen. Als je de VN sluit houd dit ook in dat allerlei instituties van de VN, zoals de Wereldbank en Unicef. Heb je enig idee wat de gevolgen van het afschaffen van de VN en dus de Wereldbank heeft op alle opkomende economieën? Daarnaast wat het originele doel van de VN om oorlogen te voorkomen, niet om ze te gaan beginnen. Daarnaast vraag ik me af wat jij wilt dat de VN zou doen aan Syrië? Het land vrolijk binnenvallen? Zoals je zelf zegt, ze hebben massavernietigingswapens. Dat kost veel en veel meer levens dan als je ze boycot en ze uiteindelijk dwingt om de wapens te vernietigen. Daarnaast gaan deze wapens al vernietigd worden, zie http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-24566722. Daarnaast kan de VN niks forceren wat sinterklaas betreft. Ze kunnen alleen maar een sterk advies uitbrengen en eventueel sancties uitoefenen. Maar ik betwijfel of dat ze zo ver zullen gaan om een volksfeest, wat door nog geen 20 miljoen man wordt gevierd, de das om te doen. Oh, en als je niet serieus was ben ik erin getrapt :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Je kunt de VN niet zomaar af gaan schaffen. Als je de VN sluit houd dit ook in dat allerlei instituties van de VN, zoals de Wereldbank en Unicef. Heb je enig idee wat de gevolgen van het afschaffen van de VN en dus de Wereldbank heeft op alle opkomende economieën? 70 jaar vn heeft de opkomende economieën veel goed gedaan, zie de gigantische rijkdom in Afrika tegenwoordig. Ondernemerschap en een verstandige bevolking maakt een economie succesvol of niet. Dat selecte groepje arrogante flikkers in hun ivoren toren in New York heeft echt geen invloed op de economische gang van zaken in de wereld. Over de kansloosheid van goede doelen (zie pink ribbon) wil ik niet eens beginnen. >Daarnaast wat het originele doel van de VN om oorlogen te voorkomen, niet om ze te gaan beginnen. Daarnaast vraag ik me af wat jij wilt dat de VN zou doen aan Syrië? Het land vrolijk binnenvallen? Zoals je zelf zegt, ze hebben massavernietigingswapens. Dat kost veel en veel meer levens dan als je ze boycot en ze uiteindelijk dwingt om de wapens te vernietigen. Daarnaast gaan deze wapens al vernietigd worden, zie http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-24566722. De VN speelt een ontzettend vuil spel in Syrië. Dat komt omdat oorlog op dit moment voor het westen de beste oplossing is. Op het moment dat het om onschuldige westerse volksfeesten gaat, heeft de VN een krachtige en belachelijk elitaire mening. Op het moment dat er honderdduizende mensen vermoordt worden in Syrië levert men stiekem wapens aan de rebellen, maar zo weinig dat de oorlog oneindig door blijft gaan. De VN is hypocriet tot op het bot en komt met dank aan constructieve landen zoals Rusland en China toch nooit tot een gezamenlijke mening. De VN heeft trouwens erg goed de oorlog in Irak gestopt en daarna Amerika en haar bondgenoten flink de les gelezen wat betreft het starten van een oorlog zonder VN mandaat. >Daarnaast kan de VN niks forceren wat sinterklaas betreft. Ze kunnen alleen maar ... eventueel sancties uitoefenen. Hier spreek je jezelf tegen, sancties uitoefenen = forceren >Maar ik betwijfel of dat ze zo ver zullen gaan om een volksfeest, wat door nog geen 20 miljoen man wordt gevierd, de das om te doen. Tuurlijk niet, het probleem is dat ze zich er überhaupt mee bemoeien. >Oh, en als je niet serieus was ben ik erin getrapt :D Dat de VN volstrekt kansloos is meen ik serieus.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Je hebt groot gelijk dat de VN niet moeilijk moet doen over Sinterklaas, maar volgens mij was het slechts een onderzoeker of onderzoek van de VN dat dit advies uitbracht. Het is dus niet zo dat de lidstaten van de VN eisen dat Nederland stopt met Sinterklaas, het is slechts een uitslag uit een onderzoek Nope, het is een onderzoekster die haar mening geeft voordat ze de zaak überhaupt onderzocht heeft. Ik denk dat haar onderzoek een pareltje van de moderne wetenschap gaat worden.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind dat de VN moet blijven, alleen hij moet niet meer doen dan waarvoor het bedoeld was. naties verenigen voor als er oorlog dreigt. ze moeten niet meteen hun eigen mening aan ons afdwingen. al ben ik zelf niet nederlands (italiaans en frans) ik zie nog steeds sinterklaas als een kinderfeest met de zelfde bedoelingen als de kerstman, samen met familie vieren en kinderen cadeaux geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://en.wikipedia.org/wiki/Hajji_Firuz Islamitische zwarte piet, is dus cultureel erfgoed en geen racisme, aldus VN. >Het zwartmaken van het gezicht tijdens de jaarwisseling gebeurt van Engeland tot Macedonië, ontdekte ik, tot op heden. En nog verder naar het oosten. In Perzië wordt de komst van het nieuwe jaar, van de tijd van Zara-thustra tot nu, gevierd met zich dwaas gedragende zwartgemaakte jongemannen die dansen in een felgekleurde hansop, een week lang. Wanneer deze zwartgemaakte mannen verdwijnen, verschijnt een grijsaard met een lange baard die geschenken brengt, waaronder kiemen en noten. Deze traditie wordt door de islam bestreden, maar op het platteland gevierd. Ook Iraniërs in Nederland doen dat Uitleg van dit fenomeen uit het volkskrantartikeltje van bnwr.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik geef je geheel gelijk dat het hypocriet is, het is alleen dat jij iets zegt, een link geeft, en in die link staat het tegenovergestelde. In de link staat dat een handjevol islamieten deze jongen racistisch vinden. Waarom is dat het tegenovergestelde van wat ik zeg, namelijk dat de VN Haji Firuz niet racistisch vindt?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...